حمایت جرج بوش از رامنی

جام جم آنلاین: جرج دبلیو بوش، رییس جمهور پیشین آمریکا بر حمایتش از میت رامنی، ‌نامزد بالقوه جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، جرج بوش در گفت‌وگوی کوتاه با شبکه ‌تلویزیونی ABC  تصریح کرد: ” من با رامنی هستم” و حمایتش از نامزد بالقوه جمهوریخواهان برای مقابله با باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را مورد تاکید قرار داد.

بوش رییس جمهور پیشین جمهوریخواه (۲۰۰۸-۲۰۰۰) در جریان رقابت های درون حزبی نامزدهای جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به ندرت حضور رسانه ای داشت اما حمایت او از میت رامنی غیرمنتظره نیست. رامنی در ماه مارس از حمایت جرج بوش پدر رییس جمهور اسبق جمهوریخواه ( ۱۹۹۲ – ۱۹۸۸ ) برخوردار شده بود.

جرج بوش از ژانویه ۲۰۰۹ که کاخ سفید را ترک کرد معمولا از انتقاد از جانشین دموکراتش اجتناب کرده است، رفتاری که کاملا برخلاف واکنش های دیک چنی معاون زمان ریاست جمهوری اش بوده که مدام  از باراک اوباما انتقاد می کند.

جرج بوش  و نومحافظه کاران دولتش عاملان دو جنگ خونین افغانستان و عراق و گسترش پدیده تروریسم در جهان بوده و بحران اقتصادی سال های اخیر آمریکا در نتیجه سیاست های غلط  و  مداخله های نظامی پرهزینه آنها به بار آمده است.

شبکه تلویزیونی ABC  در تفسیری پس از حمایت بوش از رامنی خاطرنشان کرد: جرج بوش که هنوز در آمریکا بسیار نامحبوب است نباید در کنار میت رامنی برای جمهوریخواهان دست به تبلیغات انتخاباتی بزند. مترجم : بهرام افتخاری


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.