حمایت رژیم صهیونیستی از مذاکرات بین ایران و آمریکا عوام فریبانه است

۱۷م آذر ،

یک کارشناس سیاست خارجی با اشاره به حمایت سران رژیم صهیونیستی اشغالگر از مذاکرت مستقیم ایران و آمریکا گفت: رژیم صهیونیستی با حمایت ظاهری از مذاکرات ایران و آمریکا در خصوص مسئله هسته‌ای ایران قصد دارد بعد از کشتار زنان و کودکان در حملات اخیر غزه، چهره مثبتی از خود در جهان ترسیم کند.

جعفر قناد باشی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شکست اخیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه اظهار داشت: جنگ ۸ روزه غزه مشکلات فراوانی برای رژیم صهیونیستی به بار آورده و استفاده حماس از موشک‌های فجر ۵ در این جنگ علیه رژیم صهیونیستی ترس این رژیم را نسبت به اقتدار ایران بیشتر کرده است.
 
وی با اشاره به مهاجرت شهروندان رژیم صهیونیستی تصریح کرد: شهروندان و شهرک‌نشینان صهیونیستی از حملات، جنگ، خونریزی و شکست‌های پی در پی رژیم اشغالگر قدس به ستوه آمده و در حال مهاجرت به کشورهای اروپایی می باشند.
 
قنادباشی در ادامه افزود: انتخابات زودهنگام پارلمانی رژیم صهیونیستی کاندیداهای احزاب مختلف را واداشته که برای بدست آوردن آراء بیشتر، تبلیغات عوام فریبانه‌ای را صورت دهند که از آن جمله حمایت از اِعمال سیاست دموکراسی در کشورهای منطقه و به‌خصوص بحث مذاکرات بین آمریکا و ایران می‌باشد.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی با حمایت از مذاکرات ایران و آمریکا در خصوص مسئله هسته‌ای ایران قصد دارد بعد از کشتار زنان و کودکان در حملات اخیر غزه، چهره مثبتی از خود در جهان ترسیم کند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.