حمایت بانک ملی از جام دیجیتال مورد تقدیر قرار گرفت

۲۰م آذر ،

حمایت بانک ملی از جام دیجیتال مورد تقدیر قرار گرفت | چاپ |
سه شنبه ۲۱ آذر ساعت ۱۷:۵۵

بینا- وزیر ارشاد، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال را بازوی مرکز ملی فضای مجازی برای ساماندهی این بخش عنوان کرد و از حمایت بانک ملی و سازمان فناوری اطلاعات و نیز وزارت ورزش و جوانان در اجرای این طرح قدردانی خبر داد.
به گزارش بینا، دکتر سید محمد حسینی ضمن قدردانی از بانک ملی ایران و خصوصا آقای حیدری مدیر عامل این بانک در راستای حمایت های دلسوزانه و همراهی جام دیجیتال در مسیر برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای در جهت توسعه آن در کشور گفت : ایران از معدود کشورهایی است که بانی برگزاری چنین مسابقاتی شده است.
وی با اشاره به اینکه جام دیجیتال خلاء موجود در مقوله برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای منطبق با استانداردهای مناسب در کشور را پر کرده است ، اظهار داشت : ۸۴ بازی آنلاین به صورت رایگان در جام دیجیتال در دسترس علاقه مندان است همچنین ضوابط و مقررات برای این بازیها تدوین شده و قرار است در سطح ملی و استانی ۱۰ نفر برتر از تیم ها شناسایی و رتبه بندی شوند.
وی برگزاری این مسابقات را در جهت ارزش نهادن به حضور فعال بانوان ایرانی در عرصه دیجیتال عنوان کرد و گفت: تشکیل تخصصی ترین مرکز آموزش و گیم نت بانوان، ملی سازی بازیهای رایانه ای، اعزام تیم ملی به مسابقات بین المللی و ساماندهی گیم نت ها از جمله برنامه های در دست اقدام در این بخش است.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.