حمایت جامعه مدرسین از یک کاندیدا صحت ندارد

۱۶خردادماه،

عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: گمان نمی‌کنم جامعه در این دوره از انتخابات به فردخاصی برسد، به نظرم در قالب بیانیه‌ای مردم را به حضور حداکثری دعوت می‌کند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله حسن ممدوحی عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با تسنیم، حمایت تشکل متبوعش از کاندیداتوری علی‌اکبر ولایتی را رد کرد و گفت: خبرهای که مبنی بر حمایت جامعه مدرسین از ولایتی انتشار یافت، به هیچ وجه صحت ندارد، به سبب اینکه هنوز نظر جامعه به شخصی منتهی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه فوق‌العاده غیررسمی جامعه مدرسین ۱۴ نفراز اعضاء شرکت کرده بودند که ۷ نفر یک طرف و  ۴ نفر دیگر طرف دیگر قرار گرفتند و این نظر که در جلسه غیر‌رسمی مطرح شد، به منزله نظر نهایی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیست؛ برای نظر نهایی باید ۲۳ نفر حضور داشته باشند تا ۱۴ نفر رای نهایی را بدهند.

عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دربارهٔ اینکه نظر جامعه درخصوص کاندیدای مورد حمایت خود چه زمانی اعلام خواهد شد؟ افزود: گمان نمی‌کنم جامعه در این دوره از انتخابات به فردخاصی  برسد، به نظرم در قالب بیانیه‌ای مردم را  به حضور حداکثری  دعوت می‌کند، البته ممکن است بعضی از اعضاء مواضعی را بیان کنند که آن مواضع نظر جامعه مدرسین نیست، بلکه نظر شخصی اعضاء است.

ممدوحی همچنین از نظر آیت‌الله یزدی در مورد معرفی کاندیدای اصلح اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: این سوال را از خود او بپرسید؛ من در جریان نیستم.

وی با اشاره به جلسه مشترک جامعتین نیز، افزود: ما در جامعه مدرسین فعلاً بنای دیدار با جامعه روحانیت را نداریم.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.