حمایت مردم از سنت‌ها/ لباس آینه‌دوزی در جشن‌های نوروزی

۱۴فروردین۱۳،

گفت‌وگو هنرآنلاین با طراح دوخت

طراح لباس‌های سنتی استان‌های فارس، آذربایجان و گیلان گفت: هنر سوزن‌دوزی در اغلب قومیت‌ها رواج دارد و مورد حمایت بسیاری از مخاطبان است.

مهسا معصومی طراح لباس های سنتی استان ها وقومیت های مختلف کشورمان در گفت وگو با خبرنگار مدولباس خبرگزاری هنر گفت: هنر ارزنده سوزن دوزی و طراحی دوخت در اغلب استان ها رواج و همچنین طرفدار دارد و این امر سبب افتخار من به عنوان طراح لباس های سنتی است.

وی ادامه داد: در این موقع از فصل و سال که همه جا ازجشن و پایکوبی لذت می برند به همان اندازه از لباس های سنتی به تن کردن،هم لذت می برند گفتنی است که در بعضی از استان ها باید از لباس های سنتی استفاده کنند،مثل لباس آینه دوزی استان فارس البته لباس آینه دوزی در بیشتر استان ها نیز یافت می‌شود.

معصومی مطرح کرد:درسال تازه سعی می کنم تمرکز خود را بیشتر بر روی سوزن دوزی مورد استفاده قرار بدهم زیرا متوجه علاقه بسیار از سوی مخاطبان آثارها شده ام وگفتنی است سوزن زنی در انواع مختلف چشم نوازی می‌کند که فنوجی از طرفدار بسیار برخوردار است.

وی درآخر تصریح کرد:کارهای طراحان از سال پیش تا کنون متنوع بوده والبته رنگ های شاد را بیشتر مورد توجه قرار داده اند و این امر سبب خوشنودی من و سایر طراحان شده است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.