حمایت مصلحتی موتلفه از احمدی نژاد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

آقای لاریجانی نامزد اصولگرایان بود که مردم رای ندادند.ما آقای لاریجانی را به مردم عرضه کردیم و نخواستیم که با کلک و حقه بازی و فریب و تبلیغات سرسام‌آور ایشان رای بیاورد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛اسدالله بادامچیان گفت: اگر باز به روز‌های انتخابات ۸۸ برگردیم موتلفه باز هم از احمدی‌نژاد حمایت می‌کند.

بادامچیان افزوده است:آقای احمدی‌نژاد در سال ۸۴ نامزد مورد نظر ما نبود. آقای لاریجانی نامزد اصولگرایان بود که مردم رای ندادند.ما آقای لاریجانی را به مردم عرضه کردیم و نخواستیم که با کلک و حقه بازی و فریب و تبلیغات سرسام‌آور ایشان رای بیاورد.در مرحله دوم هم رای دادن را آزاد گذاشتیم و با توجه به تفاوت سلیقه‌هایی که بود عده‌ای از ما به آقای هاشمی رای دادند و عمده‌ای هم به آقای احمدی‌نژاد.

وی افزود: در سال ۸۸ که از آقای احمدی‌نژاد حمایت کردیم. تکلیف شرعی‌مان بود. آقای احمدی‌نژاد هیچ چیزی به موتلفه نداده است. ایشان هر وقت توانستند و چیزی به احزاب گفتند یک بلا نسبت به موتلفه هم نگفتند! حتی درخواست ملاقات شهدای ۲۶ خرداد موتلفه که شهدای مخالفت با کاپیتولاسیون آمریکایی هستند را رد کرده است و به موتلفه وقت ملاقات نداده است. به فراکسیون موتلفه در مجلس هشتم یک دیدار نداد و درخواست دیدار ما را نادیده گرفت.

 

بادامچیان تاکید کرد:آقای حبیبی به ۴۰ شهر و من به ۲۵ شهر به عنوان دبیر‌کل و قائم مقام دبیر کل موتلفه برای تبلیغ آقای احمدی‌نژاد سفر کردیم. آقای محمد‌علی امانی که دبیر اجرایی حزب موتلفه است از همان سال ۸۴ به شدت مخالف آقای احمدی‌نژاد است اما براساس تکلیف شرعی در ستاد آقای احمدی‌نژاد فعال شد تا آقای موسوی رای نیاورد. در آن مقطع نمی‌توانستیم فرد دیگری را معرفی کنیم چراکه احتمال شکسته شدن رای احمدی‌نژاد و پیروزی مهندس موسوی بود در نتیجه تکلیفمان حمایت قاطع از احمدی‌نژاد شد.

 

 

 

 

 

 

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.