حمایت همه جانبه منطقه آزاد اروند از تنظیم بازار کار

مدیر کار، خدمات و اشتغال سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در سال ۹۰ در بخش بیمه بیکاری به ۳۵۶ پرونده رسیدگی شد و به آنها بیمه بیکاری ارائه شد.

علی سینا اسدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب که در بخش اتباع خارجی در سال گذشته، ۶۸ پروانه اشتغال صادر و ۱۲۰ پروانه اشتغال تمدید  شد افزود: آمار کارگران در محدوده‌ اروند ۷۵۰۴۳ نفر هستند و همه این افراد بیمه هستند.
اسدی افزود: مدیریت کار، خدمات و اشتغال منطقه آزاد اروند در سال ۹۰ ده ها ساعت آموزش برای کارگران و کارفرمایان در محل کارگاه های آنها در خصوص آشنایی با قوانین کار برگزار کرده است که به واسطه آن کارگران و کارفرمایان با حقوق قانونی خود در زمینه کار و امور اجتماعی آشنا شده که این حرکت به روند تنظیم بازار کار در منطقه آزاد اروند کمک بسیاری می کند.
وی افزود: مدیریت کار منطقه آزاد اروند بزرگترین منطقه کارگری در مناطق آزاد کشور است و چه شرکتی ثبت شده یا نشده باشد مشمول قوانین اداره کار اروند می شود./ر


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. عباس زاده:

    با سلام. دوستانی که مایل به خرید خودروهای پلاک اروندی با قیمت مناسب و کمترین زمان ممکن برای تحویل خودرو هستید با این شماره تماس بگیرید. ۰۹۳۵۹۹۵۷۰۹۵ عباس زاده

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.