حمایت ویژه صداوسیما از فیلم های مبتذل سینمایی

یکی از عوامل سینمایی در گفتگو با پایگاه ۵۹۸ خبر از پخش رایگان تعدادی از تیزر تبلیغاتی فیلم “خوابم می آد” را به زودی از صدا سیما داد و بیان داشت که حتی برای مابقی تیزر های تبلیغاتی فیلم مذکور صدا و سیما تخفیف ویژه ای را قائل شده است. رضا عطاران که خود را قبل تر به عنوان فردی مبتذل ساز و انسانی رکیک معرفی نموده بود در اولین ساخته سینمایی اش ضمن حریم شکنی شاهد شکل گیری فضای غیر اخلاقی از طریق ادای کلمات دو پهلوی جنسی و دلالت های اروتیک است که همین امر سبب ضد خانواده شدن این فیلم شده است.

به گزارش سرویس نقد رسانه پایگاه ۵۹۸، فیلم سینمایی “خوابم می آد” به عنوان جدید ترین ساخته رضا عطاران به عنوان یکی از محصولات ضد اخلاق سینمای ایران این روزها در سینماهای کشور در حال اکران می باشد.

چندی پیش دکتر صادق کوشکی در گفتگو با این پایگاه خبر از رانت بالای رضا عطاران در صدا و سیما و تبلیغات رایگان صدا و سیما برای فیلم ضد اخلاقی عطاران که به کرات در این فیلم شوخی های جنسی و خلاف ادب داد که البته مقصود دکتر کوشکی پخش چندباره فیلم های رضا عطاران در تلویزیون ملی ایران بود.

حال یکی از عوامل سینمایی در گفتگو با پایگاه ۵۹۸ خبر از پخش رایگان تعدادی از تیزر تبلیغاتی فیلم “خوابم می آد” را به زودی از صدا سیما داد و بیان داشت که حتی برای مابقی تیزر های تبلیغاتی فیلم مذکور صدا و سیما تخفیف ویژه ای را قائل شده است.

رضا عطاران که خود را قبل تر به عنوان فردی مبتذل ساز و انسانی رکیک معرفی نموده بود در اولین ساخته سینمایی اش ضمن حریم شکنی شاهد شکل گیری فضای غیر اخلاقی از طریق ادای کلمات دو پهلوی جنسی و دلالت های اروتیک است که همین امر سبب ضد خانواده شدن این فیلم شده است.

این درحالی است که اعضای تیم تبلیغاتی فیلم  «خوابم می آد» همان اعضای تیم تبلیغاتی فیلم «ورود آقایان ممنوع» هستند که علاوه بر استفاده مناسب از فضای تبلیغاتی که صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در اختیار آن ها قرار داده بود، توانستند فیلم مذکور را از یکی از شبکه های تلویزیون رسانه ملی پخش نمایند که همین امر باعث اعتراضاتی از سوی علما و متدینین قرار گرفت.

یکی از دست اندرکاران فعال در حوزه تبلیغات به خبرنگار ما گفت: هزینه پخش تیزرهای تبلیغاتی در صدا و سیما بر اساس ثانیه محاسبه و به صورت میانگین تعرفه پخش تیزرهای فیلم های تلویزیونی را ثانیه ای چهار میلیون ریال تا ۲۰ میلیارد ریال ارزیابی کرد.

همچنین گفته می شود پخش رایگان تیزرهای تبلیغاتی فیلم های سینمایی از اختیارات مدیر ارشد رسانه ملی محسوب می گردد.
 
با توجه به سابقه حمایت صدا و سیما از اینگونه محصولات ضدفرهنگی و ضداخلاقی، به نظر می رسد قرار نیست مسئولین این سازمان از خواب غفلت بیرون آمده و چشم خود را نسبت به  اثرات مخرب حمایت از این گونه فیلم های باز نمایند و به خود بیاید.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.