حملات شبانه جنگنده‌های سوریه به مواضع تروریست‌ها در حومه حماه

جنگنده‌های سوریه سلسله حملاتی را به تحرکات خصمانه و تجمعات وابسته به گروه تروریستی “حزب اسلامی ترکستانی” در حومه شمال غربی حماه واقع در شمال غرب این کشور انجام دادند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک منبع میدانی گزارش داد، یگان‌های رصد و جمع آوری اطلاعات در ارتش سوریه توانستند تجمعات گسترده گروه‌های مسلح در محورهای شهرک‌های العنکاوی، السرمانیه و زیزون در دشت الغاب در شمال غرب حماه را شناسایی کنند، آنها برای حمله‌ به سمت مواضع ارتش سوریه در منطقه برنامه‌ریزی کرده بودند.

بنا به اظهارات این منبع، جنگنده‌های ارتش سوریه بعد از شناسایی مسیرهای تحرکات آنها از طریق هواپیماهای اطلاعاتی روسیه سلسله حملاتی را به این تجمعات داشتند، این عملیات منجر به انهدام تجهیزات و مقرهای تروریست‌ها شد البته تاکنون اطلاعات دقیقی از تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها در صفوف آنها به دست نیامده است.

به موازات آن، منابع محلی در حومه ادلب به اسپوتنیک گفتند، گروه‌های مسلح و مشخصا دو گروه تروریستی “حراس الدین” و “انصار التوحید” صدها نیروی خود را در محورهای جبل الزاویه و دشت الغاب مستقر کرده‌اند، این اقدام از ترس هرگونه عملیات نظامی قریب الوقوع یگان‌های ارتش سوریه در منطقه در واکنش به تنش مداوم گروه‌های تروریستی انجام گرفته که تقریبا هر روزه مواضع ارتش سوریه را هدف می‌گیرند.

به گفته این منابع، حدود ۱۵۰۰ تروریست از دو تشکیلات به سمت خطوط تماس در جبل الزاویه و دشت الغاب رفته‌اند در حالیکه خانواده‌هایشان را به مناطق نزدیک به مرزهای ترکیه و سوریه فرستاده‌اند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.