حمله به سوریه، رژیم صهیونیستی را زودتر به کام مرگ خواهد کشاند/ آمریکا جرأت حمله به سوریه را ندارد

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هر نوع اقدامی مبنی بر حمله به سوریه، رژیم اشغالگر صهیونیستی و کشورهای عرب حامی غرب را زودتر به کام مرگ خواهد کشاند.

“اسماعیل کوثری” نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تحولات اخیر سوریه و ادعاهای غرب دربارهٔ استفاده از سلاح شیمیایی در این کشور گفت: ارتش سوریه و نیروهای دفاع وطنی این کشور در دو سه ماه اخیر موفقیت‌های بسیاری در جهت سرکوب شورشیان به دست آوردند.   
 
وی افزود: اغلب نیروهای شورشی سوریه از خارج بویژه از کشورهای همسایه وارد این کشور شده‌اند، اما ارتش سوریه طی عملیاتهایی توانست بیشتر آنها را به شکست بکشاند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: ادعای غرب مبنی بر استفاده سوریه از سلاح شیمیایی به منظور جلوگیری از تداوم اقدامات موفقیت‌آمیز نیروهای مردمی و ارتش این کشور است.   
 
کوثری ادامه داد: سوریه با موفقیت‌های اخیر دیگر نیازی به استفاده از سلاح و مهمات شیمیایی ندارد و این ادعا از سوی غرب صرفا جنگ روانی و ترفندی است که به اتفاق سازمان ملل مطرح شده است.
 
وی با اشاره به ادعاهای احتمالی مبنی بر حمله به سوریه گفت: آمریکا جرات و توان حمله به سوریه را ندارد،‌ البته شاید بتواند در حد محدودی آغاز‌کننده جنگ باشد که این احتمال نیز بعید است، اما قطعا تصمیم‌گیرنده اتمام جنگ نخواهد بود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: هر نوع اقدامی مبنی بر حمله به سوریه رژیم اشغالگر صهیونیستی و کشورهای عرب حامی غرب را زودتر به کام مرگ خواهد کشاند لذا آنها به راحتی دست به چنین کاری نمی‌زنند.  
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.