حمله مجدد حامیان جلیلی به رضایی: مرده باد زندگی!

یک هفته پس از توهین کم سابقه در سایت رجانیوز به فرمانده هشت سال دفاع مقدس، این سایت که خود را از حامیان اصلی دکتر سعید جلیلی معرفی می کند، این بار با عبور از مرز توهین و تمسخر، ضمن حمله مجدد به دکتر محسن رضایی به تخریب این کاندیدای ریاست جمهوری پرداخت.

به گزارش خوزنا، سایت خبری رجانیوز، فیلم انتخاباتی دکتر رضایی را که موضوع اقتصاد را به عنوان مسأله اصلی قلمداد کرده و به بیان اهم مسائل اقتصادی دهه چهارم انقلاب اسلامی نظیر راهکارهای افزایش اشتغال و معضلات ناشی از بی توجهی دولتها به حل مشکلات اقتصادی پرداخته بود، «سیاه نمایی» و «نمایش فلاکت» دانست و ضمن انتقاد از صداوسیما به خاطر پخش صدای مردم و صدای زندگی در این مستند مردمی، خواستار سانسور بیش از پیش نظرات مردم در صداوسیما شد و عملاً در برابر شعار «زنده باد زندگی»، شعار «مرده باد زندگی» را سر داد.

رجانیوز، همچنین در رفتاری تأمل برانگیز، کوشید حمله به برنامه اقتصادی محسن رضایی را به سخنان رهبر معظم انقلاب متصل کند. این در حالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در فراز مهم و پایانی سخنرانی سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در ۱۴ خرداد ، با تأکید بر اینکه «امروز مسأله اصلی ما مسأله اقتصاد است»، اظهار داشتند: «اگر اقتصاد درست شود، دشمن بی‌دفاع می‌ماند» و غلامعلی حدادعادل نیز با تأکید بر تخصص اقتصادی محسن رضایی، گفته بود: «تنها اقتصاددان در بین ما نامزدهای انتخابات، جناب آقای دکتر رضایی است».

به نظر می رسد بخشی از حامیان سعید جلیلی می کوشند با پرخاشگری، محسن رضایی را به خاطر پخش صدای مردم در مستند تبلیغاتی خود، تخریب کنند. رجانیوز که نمی تواند خشم خود را از رأی قابل توجه محسن رضایی در بین خانواده شهدا و ایثاگران کتمان کند، می نویسد: «به طور خلاصه مستند “محسن رضایی” را می‌توان این‌چنین توصیف کرد: “پدر شهیدی که با گریه فریاد می‌زند «به حضرت عباس بیچارم کردند»”.

اشاره رجانیوز به بخشی از فیلم است که پدر پیر ۳ شهید دفاع مقدس در شهرستان نفتخیز آغاجاری، ضمن صحبت با رضایی، از بیکاری فرزندان تحصیل کرده اش گلایه می کند.

گفتنی است هفته گذشته نیز سایت رجانیوز مطلبی با عنوان موهن «من محسن رضایی چند من است» را به مخاطبان عرضه کرد که با لحن تمسخرآمیزی دستهای محسن رضایی را «بزرگ و عشایری» دانسته و نمایش دستهای وی را «نافرم» ارزیابی کرده و از وی خواسته اند دستهای عشایری اش را مخفی کند و به نحوی از نمایش دست‌های خود در برنامه های تلویزیونی جلوگیری کند.

نوشته حمله مجدد حامیان جلیلی به رضایی: مرده باد زندگی! اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.