حمله نقابداران iبه زن سالخورده

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

دو مرد نقابدار که با حمله‌ور شدن iبه یک زن سالخورده مقابل خانه‌اش در شهر پرندک از توابع زرندیه استان مرکزی، او را با میله‌آهنی کتک زده و گردنبند طلایش را دزدیده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

به گزارش تفسیری جام‌جم، سرهنگ داوود کاظمی، فرمانده انتظامی زرندیه، در این ارتباط روز قبل iبه خبرنگار ما گفت: شامگاه بیستم آبان امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ زرندیه تماس گرفت و از حمله دو سارق نقابدار iبه زن همسایه‌اش خبر داد و برای نجات وی درخواست کمک کرد.

در پی این اتفاق، ماموران انتظامی با حضور در محل اتفاق ملاحظه کردند زن سالخورده بشدت زخمی شده و مقابل در ورودی خانه‌اش افتاده است.

فرار دزدان نقابدار

کاظمی افزود: با انتقال زن زخمی iبه مرکزدرمانی، ماموران iبه تحقیق از همسایه ها پرداختند و معلوم شد، آنها با شنیدن صدای کمک‌خواهی زن همسایه سراسیمه از خانه‌هایشان خارج شده و دو مرد نقابدار را دیده‌اند که پیرزن همسایه را کتک زده و iبه محض ملاحظه مردمی که برای نجات او اقدام کرده بودند.

شاهدان اضافه کردند سارقان نقابدار با میله‌آهنی که در دست داشتند، آنها را تهدید کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری شده‌اند.

حمله خصمانه دزدها برای سرقت گردنبند طلا

در پی این اتفاق، ماموران با حضور در مرکز درمانی iبه تحقیق از زن مصدوم پرداختند و معلوم شد، شب اتفاق زنگ در خانه‌اش iبه صدا در آمده و هنگامی که برای باز کردن در اقدام کرده، ناگهان دو مرد نقاب‌دار چوب و میله‌آهنی iبه دست، راهش را سد کرده‌اند.

بنابراین گزارش تفسیری یکی از متهمان با قاپیدن گردنبند طلای او، وی را iبه کناری انداخته تا همراه همدستش فرار کند، اما زن مالباخته با آنها مقابله می‌کند تا شاید همسایه‌ها با شنیدن فریادهایش iبه کمکش بشتابند که در همین موقع یکی از سارقان با میله‌ای در دست داشته این زن را کتک زده و پس از زخمی و بیهوش کردن وی، با گردنبند طلای مسروقه متواری می‌شوند.

بنابراین گزارش تفسیری، ماموران انتظامی با اطلاعات iبه دست آمده از زن مالباخته که از یک قدمی مرگ بازگشته بود، جستجوی ویژه‌ای را برای دستگیری سارقان خشن فراری آغاز کرده‌اند.

حوادث
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.