حمله همراه بیمار به پزشک مقیم اورژانس بیمارستان

تاریخ انتشار: ۲۲ January 2016 | 10:20 am

حمله به پزشک اورژانس بیمارستان قشم
حمله همراه بیمار به پزشک مقیم اورژانس، سبب شکستگی و خونریزی شدید بینی وی شد.
حمله همراه بیمار به پزشک مقیم اورژانس، سبب شکستگی و خونریزی شدید بینی وی شد. دکتر هرمز نصیری پزشک مقیم شیفت عصر اورژانس بیمارستان پیامبر اعظم قشم که توسط همراه بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفته اذعان داشت: در اورژانس مشغول درمان بیمار بستری بودم که پسری حدودا ۷ ساله به همراه پدرش وارد اورژانس شده و از من درخواست معاینه کردند.

وی افزود: به پدر بچه گفتم اجازه بدهید کارم با بیمار بستری تمام شود، سپس به معاینه پسر شما (که حال عمومی خوبی هم داشت ) خواهم پرداخت ،در این مدت لطفا شما قبض تهیه نمایید که با گفتن این جمله پدر بچه مشتی به صورت من وارد کرد، بطوری که بینی ام دچار شکستگی و خونریزی شدید شد .

وی ادامه داد : پس از حمله به من، پدر فورا بچه خود را بغل و به سرعت از بیمارستان فرار کرد و این در حالی است که طبق گفته کادر بیمارستان این پدر و پسر صبح نیز به علت تب پسربچه به بیمارستان مراجعه کرده و بدون تهیه قبض مورد معاینه پزشک قرار گرفته بود اما ظاهرا تب دوباره به سراغ بچه آمده بود و آنها نیز برای بار دوم راهی بیمارستان شده بودند.

دکتر فرامرز صادقی رئیس نظام پزشکی قشم نیز در مورد این حادثه بیان داشت: پزشک مقیم شیفت عصر اورژانس بیمارستان پیامبر اعظم در حال درمان بیمار دچار خونریزی معده بوده است که پدری بچه خود را به اورژانس آورده و به پزشک می گوید که بچه ام همچنان تب دارد .

وی افزود: پزشک اورژانس به او می گوید لطفا چند لحظه صبر کنید، دستم بند است که همراه بیمار مشت سنگینی بر صورت این پزشک وارد می کند و سبب شکستگی و خونریزی شدید بینی وی می شود و سپس بچه را بغل کرده و از بیمارستان فرار می کند که ظاهرا نگهبانان بیمارستان شماره پلاک ماشین وی را یاد داشت می کنند تا بتوان از این طریق از او شکایت کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

به گفته رئیس نظام پزشکی قشم هنوز گزارش مکتوب و مبسوطی از این حادثه به دست وی نرسیده است .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.