حمل و نقل عمومی با تمام ظرفیت به زائران خدمات رسانی کرد

حمل و نقل عمومی با تمام ظرفیت به زائران خدمات رسانی کرد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اتوبوسرانی و مترو تهران در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) حدود ۶۰۰ هزار زائر را جابه جا کردند.

به نقل ازممتازنیوز، مهندس سید جعفر تشکری هاشمی با بیان این مطلب اظهار کرد: ۵ هزار دستگاه اتوبوس در مراسم ارتحال امام (ره) نسبت به خدمات رسانی و جابه جایی زائران از نقاط مختلف شهر به سمت حرم مطهر و برعکس اقدام کردند و خدمات رسانی اتوبوس ها از ۷۰ میدان اصلی پایتخت، پایانه ها و مبادی اصلی صورت گرفت.
وی ادامه داد: همچنین مترو تهران از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه روز ۱۳ خرداد ماه تا ۵:۳۰ صبح امروز با سرفاصله ۱ ساعت خدمات رسانی کرد و از ۵:۳۰ تا ۹ صبح با سرفاصله ۵ دقیقه و از ۹ صبح به بعد با سرفاصله ۴ دقیقه نسبت به انتقال زائران به حرم مطهر اقدام کرد ، همچنین در برگشت سرفاصله حرکت قطارهای مترو با توجه به حجم انبوه مسافران ۲ دقیقه بود.
تشکری خاطر نشان کرد: در مجموع مترو تهران به زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) با ۱۲۰ حرکت قطار خدمات رسانی کرد و استقبال زائران از مترو و حمل ونقل عمومی بسیار خوب و چشم گیر بود.
معاون شهردار تهران تصریح کرد : ناوگان تاکسیرانی نیز با ۶۵۰ دستگاه تاکسی با استقرار در نقاطی که محدودیت ترافیکی اعلام شده بود ،نسبت به جابه جایی و انتقال زائران به حرم مطهر اقدام کرد و همچنین بخشی از تاکسی ها در خدمات ستاد گمشدگان قرار گرفتند.
وی تاکید کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی با تمام ظرفیت و توان در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) فعال بود و در مجموع اتوبوسرانی و مترو توانستند نسبت به جا به جایی حدود ۶۰۰ هزار زائر اقدام کنند./ز

دوشنبه ۱۵ خرداد   ۱۶:۵۲


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.