حمودی: الان نمی‌توان قول قهرمانی داد

 علی حمودی اظهارداشت: اردویی که در ترکیه داشتیم در بهترین زمان ممکن برگزار شد. بازیکنان جدید فرصت خوبی در اختیار داشتند با تا جو تیم آشنا شوند. بازیهای تدارکاتی هم کاملا به جا برگزار شدند و مربیان توانستند شناخت کافی از بازیکنان به دست بیاورند. این موضوع برای مربیان استقلال خیلی اهمیت داشت که قبل از شروع فصل توانایی بازیکنان را بسنجند.

وی ادامه داد: قطعا استقلال نمی تواند با آمادگی کامل وارد لیگ شود. چند هفته که از شروع لیگ بگذرد تیم آماده تر و هماهنگ تر می شود. آنچه که برای ما اهمیت دارد این است که لیگ را خوب شروع کنیم و استارت محکمی بزنیم. فکر می کنم اگر از بازی اول برنده باشیم با روحیه بهتری لیگ را ادامه می دهیم.

حمودی درباره بازیکنان جدید که هنوز به تمرین استقلال اضافه نشده اند، افزود: قطعا این بازیکنان تمرین شخصی داشته اند و اینطور نبوده که بعد از پایان لیگ فقط استراحت کنند. آنها برای هماهنگی با استقلال به زمان نیاز دارند و شاید تا چند هفته بعد از شروع فصل در ترکیب اصلی به میدان نروند چون ممکن است به دلیل آماده نبودن مصدوم شوند. قلعه نویی بهترین تصمیم را درباره استفاده از آنها خواهد گرفت.

وی درباره انتظار قهرمانی که از استقلال وجود دارد، گفت: این انتظار کاملا به جا و درست است. هواداران حق دارند از ما قهرمانی بخواهند. اگر مصدوم نداشته باشیم احتمال زیادی وجود دارد که قهرمان شویم. البته من نمی توانم قول قهرمانی بدهم. امیدوارم اتفاقات فصل گذشته تکرار نشود زیرا پارسال مصدومیت بازیکنان کلیدی قهرمانی را از استقلال گرفت. مصدومیتهای فصل گذشته استقلال را به بحران برد و امیدوارم امسال چنین مشکلاتی نداشته باشیم و همه سالم باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.