حمید شاه آبادی به تماشای «هفت دریا شبنمی» و «۷+۷» رفت

۳۰م دیماه ،

در چهارمین روز از جشنواره تئاتر فجر

حمید شاه آبادی معاون هنری وزیر ارشاد در روز چهارم اجراهای صحنه ای سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر به تماشای دو نمایش «هفت دریا شبنمی» و «۷+۷» نشست.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، عصر دیروز پنج شنبه ۶ بهمن در ساعت ۱۷:۰۰ حمید شاه آبادی معاون هنری وزیر ارشاد ابتدا به تالار هنر رفت و نمایش «۷+۷» را به کارگردانی اریک دنیاوند به نظاره نشست. این نمایش از کشور لبنان در جشنواره تئاتر فجر امسال حضور دارد.

معاون هنری وزیر ارشاد پس از پایان این نمایش در دیداری دوستانه به گپ و گفت با عوامل این نمایش پرداخت.
کارگردان این نمایش در صحبت هایش به حمید شاه آبادی گفت: از این که در ایران هستم بسیار خوشحالم و از میزبانی بسیار خوب شما سپاسگزارم. ما دوست داریم باز هم به ایران بیاییم و این نمایش را در سراسر ایران به روی صحنه ببریم.

شاه آبادی در پاسخ به ابراز خرسندی عوامل گروه لبنانی گفت: ما نیز از حضور شما در ایران و در جشنواره بین المللی تئاتر فجر بسیار خرسندیم و امیدوارم در آینده فرصتی باشد تا باز هم شاهد حضور شما بر روی صحنه های نمایش ایران باشیم.

معاون هنری وزیر ارشاد پس از دیدن نمایش کشور لبنان به تالار وحدت رفت تا اثری را ببیند که روایتگر عشقی حقیقی بود. نمایش «هفت دریا شبنمی» که از شهر مشهد در جشنواره تئاتر فجر حضور دارد ساعت ۱۸:۰۰ اجرای خود را آغاز کرد. این نمایش نگاهی بود به حکایت ساخت مسجد گوهرشاد و عشقی که در ساخت این مسجد به وجود می آید.
شاه آبادی پس از اتمام این نمایش در دیدار با عوامل این نمایش به آنها وعده داد که به زودی زمینه لازم برای اجرای عمومی این اثر در تهران را فراهم می کند.

انتهای پیام / ۴۲


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.