حمید عسگری با ˝سرنوشت˝ می‌آید

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آلبوم ˝سرنوشت˝ با صدای حمید عسگری اواخر آذرماه سال جاری منتشر می‌شود.

حمید عسگری، خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای انتشار یافتن آلبوم “سرنوشت” هستم که این اثر موسیقایی اواخر آذر ماه سال جاری از سوی آوای هنر روانه بازار موسیقی می گردد.

این خواننده در ادامه بیان کرد: این اثر شامل ۱۱ قطعه است که کار ساخت ملودی همه قطعات برعهده خودم بوده و ترانه های این آلبوم از امیر ارجینی وعلی بحرینی است.

عسگری خاطرنشان کرد: همچنین تنظیم قطعات این اثر موسیقایی به عهده شهاب اکبری، کوشان حداد، میلاد ترابی و نیما وارسته بوده است.

این خواننده پاپ در ادامه تاکید کرد: این آلبوم با کارهای قبلی من متفاوت است و در این سه سال تمام تلاش خودم را کردم تا اثری ارائه دهم که مورد قبول مخاطبان قرار گیرد، همچنین به نظر من مخاطبان می توانند با آلبوم “سرنوشت” ارتباط برقرار کنند.

حمید عسگری افزود: همچنین این اثر موسیقایی در مرحله اخذ مجوز قرار دارد و بعد از انتشار یافتن این اثر کار آلبوم بعدی را آغاز می کنم زیرا معتقدم باید موسیقی بیشتری به مخاطبانم تزریق کنم و اگر همه چیز خوب پیش برود، شعرهای آلبوم بعدی را تحویل ارشاد می دهم.

این خواننده در ادامه گفت: همچنین قرار است بعد از انتشار یافتن آلبوم به همراه اعضای گروه به صحنه رویم که به زودی خبرها دقیق آن انعکاس می یابد.

حمید عسگری سال ۸۹ آلبوم “کما ۳ ” را منتشر کرد که این اثر با استقبال مخاطبان مواجه شد. این خواننده پاپ و اواسط شهریور ماه در همدان به صحنه رفت.

همچنین این خواننده چند ماه قبل در آمریکا به صحنه رفت که برنامه های او در سالن های مطرح این کشور با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.
 

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.