حواشی دیدار سپاهان و نفت تهران

۱۷فروردین۱۳،

اروین بولکو، هافبک آلبانیایی تیم سپاهان که در نیمه اول بازی تیمش مقابل نفت تهران در دقیقه ۱۲ گل برتری سپاهان را به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۴۱ مسابقه از سوی داور بازی اخراج شد. این هافبک که در ابتدای بازی به دلیل خطا بر روی بازیکنان نفت تهران از داور بازی کارت زرد گرفته بود، در دقیقه ۴۱ مسابقه به دلیل تمارض از بازی اخراج شد.

به گزارش مهر، بولکو بعد از اخراج خود حاضر به ترک زمین مسابقه نبود و در نهایت در راهروی منتهی به زمین چمن ورزشگاه فولادشهر نشست و ادامه بازی تیمش را تماشا کرد.

رادومیر جالوویچ، مهاجم تیم سپاهان که ایستاده از روی نیمکت بازی سپاهان را تماشا می‌کرد، هنگام اخراج بولکو با حسرت دستانش را بر روی سر گذاشت.

هواداران سپاهان از این مسابقه استقبال قابل توجهی به عمل آورده‌اند و با شعارهایی به تشویق منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی تیم نفت و مربی سابق خود پرداختند.

یکی از کمک داوران بازی در ابتدای نیمه اول بازی به دلیل مصدومیت مجبور به تعویض شد و جای خود را به داور چهارم مسابقه داد.

سپاهانی‌ها در نیمه اول بازی و پس از گل دوم خود با سر دادن شعارهایی برای تیم استقلال کری‌خوانی کردند.

محمدرضا خلعتبری بعد از گلی که در نیمه اول بازی به ثمر رساند، در آغوش محرم نویدکیا، کاپیتان سپاهان رفت.

حرارت زلاتکو کرانچار در اطراف زمین و بالا و پایین پریدن‌های سرمربی سپاهان هنگام حمله تیمش در دقایق پایانی نیمه اول بازی از سوژه‌های جالب برای خبرنگاران و عکاسان بود.

تیم نفت در نیمه اول بازی یک پنالتی از دست داد و وریا غفوری، بازیکن تیم نفت نتوانست از پنالتی خود در این مسابقه استفاده کند.

این دیدار تا دقیقه ۵۰ با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان در جریان است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.