حوزه صنایع غذایی کشور مغفول مانده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن با انتقاد از عدم توجه به حوزه صنایع غذایی کشور گفت: ارتقاء کیفیت صنایع غذایی و توسعه این حوزه از اولویت های مهم این کمیسیون بوده و قطعا در دستور قرار خواهد گرفت.

حسین گروسی نماینده مردم شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با انتقاد از عدم توجه به حوزه صنایع قضایی کشور گفت: هر چند تاکید سیاست کلی نظام بر رونق بیش از بیش این حوزه به دلیل جایگاه ویژه آن بوده ولی متاسفانه توجه ویژه به این حوزه صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: معتقدم در راستای حمایت از تولید ملی ، کار و سرمایه ایرانی که مطالبه مقام معظم رهبری نیز است توجه ویژه به حوزه صنایع غذایی بوده و باید برای ارتقا این حوزه و استفاده از توان و ظرفیت داخلی بیش از بیش گام برداریم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه دستهایی در کار است تا مانع از رشد ظرفیت داخلی کشور در این حوزه شود گفت: برخی ها در صددند تا با متفول ماندن بخش داخلی حوزه غذایی به واردات توجه شود چرا که منافع آنها از این طریق تامین می شود.

وی تصریح کرد: باید در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی حوزه صنایع غذایی به بخش خصوصی واگذار شود تا به ارتقای کیفیت و کمیت این حوزه افزوده گردد.

گروسی خاطر نشان کرد: موضوع ارتقا کیفیت صنایع غذایی از اولویت های کمیسیون صنایع و معادن بوده و قطعا با حضور مسئولان ذیربط در راستای شکوفایی این حوزه تلاش خواهیم کرد.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.