حکم منصوری به عنوان رئیس انجمن ابلاغ می گردد

۰۷م آذر ،

مسئول کمیته اردوها و مسابقات فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضا وبیماران خاص از ابلاغ ابقاء حکم منصوری به عنوان رئیس انجمن جودو ناشنوایان خبر داد و اظهار داشت: در روزهای آتی حکم وی بصورت رسمی ابلاغ می گردد.

رودگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن های کاراته تکواندو ، تنیس روی میزو والیبال از سوی علیمرادی سرپرست فدراسیون حکم ابقاد در سمت ریاست انجمن های مذکور دریافت کرده اند و در طی روزهای آتی نیز با سایر انجمن ها و همچنین انجمن جودو که در مسابقات آسیا، اقیانوسیه قهرمان شده است جلسه ای برگزار می کنیم و پس از اطلاع از برنامه های طراحی شده حکم آنها بصورت رسمی ابلاغ و اعلام می گردد.

وی ادامه داد: تیم ملی جودو در مسابقات آسیا، اقیانوسیه و کره جنوبی عملکردی بسیار قابل قبول داشته است و منصوری به عنوان رئیس انجمن تیمی قدرتمند را راهی مسابقات و سبب افتخار آفرینی برای کشورمان فدراسیون ناشنوا شده است.

مسئول کمیته اردوها و مسابقات فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضا و بیماران خاص ادامه داد: مسئولان فدراسیون خواهان ادامه همکاری با اعضاء فعال در انجمن جودو می باشند به طور حتم در طی روزهای آینده حکم منصوری نیز ابلاغ خواهد شد و اگر تاکنون این اتفاق رخ نداده است به معنی جدایی منصوری و قطع همکاری با وی نیست متاسفانه فرصت برای برگزاری جلسه با منصوری تاکنون فراهم نبوده است.

رودگر افزود: برنامه های ورزشکاران ناشنوا به فدراسیون ارسال شده است و مورد برسی و ارزیابی قرار گرفته است اما تاکنون ورزشکاران ناشنوا بصورت رسمی و جدی فعالیت خود را برای حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ بلغارستان آغاز نکرده اند./مح

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.