خاطرات انقلاب با صدای ناطق نوری روی اینترنت

۱۱ام بهمن ،

معاون فرهنگی انتشار یافتنات مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفتگو با مهر با اشاره به برنامه‌های این موسسه در ایام دهه فجر اظهار کرد: موسسه انتشار یافتنات مرکز اسناد انقلاب، امسال بیش از ۱۰۰ نمایشگاه کتاب را در سراسر کشور برگزار خواهد کرد که بخش قابل توجهی از این نمایشگاه‌ها به درخواست ‌استانداری‌ها و فرمانداری‌های سراسر کشور برپا می‌شود. گزیده ای از اظهارات محمد‌مهدی رحیمی را در ادامه می خوانید:

به دعوت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مدارس کشور نیز نمایشگاه‌های کتاب متعددی از سوی این موسسه برگزار می‌شود. از روز ۱۲ بهمن امسال یک سریال صوتی از طریق پایگاه اینترنتی موسسه پخش خواهد شد که بر مبنای خاطرات آقای سلیمانی از محافظان حلقه اول حضرت امام (ره) ساخته شده است. این اثر پیش از این به صورت مکتوب توسط موسسه انتشار یافته است.

وی همچنین گفت: کتاب صوتی خاطرات حجت‌الاسلام ناطق‌ نوری با صدای خود او که دربرگیرنده فایل صوتی مصاحبه‌ای است که با وی برای تالیف و انتشار یافتن کتاب خاطرات او انجام شده است، در ایام دهه فجر امسال از طریق پایگاه اینترنتی موسسه پخش خواهد شد. رحیمی همچنین به تولید کتاب‌های الکترونیک قابل استفاده در تلفن‌های همراه اشاره کرد و گفت: همزمان با ایام دهه فجر امسال چند عنوان تازه از کتاب از تولیدات مکتوبمان در پایگاه اینترنتی موسسه قرار خواهد گرفت که همگی قابلیت دانلود شدن برای استفاده در تلفن همراه را دارا می باشند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.