خالق هری پاتر سراغ بزرگسالان رفت

۲۷فروردین۱۳،

خلأ ناگهانی»، اولین رمانی که جی.کی.رولینگ، خالق «هری پاتر» برای گروه بزرگسال نوشته است، از سوی انتشار یافتنات آذرباد در نمایشگاه کتاب توزیع می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی ممتازنیوز به نقل از تسنیم، تازهترین رمان جی.کی. رولینگ با عنوان «خلأ ناگهانی» با ترجمه مهرزاد بابانژاد و میلاد باباپور از سوی انتشار یافتنات آذرباد در روزهای برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اولین‌بار عرضه می‌شود. همچنین قرار است در اولین روزهای عرضه این اثر، مراسم رونمایی از تازهترین اثر خالق «هری پاتر» نیز برگزار شود.  
 
این اثر که به تازگی مجوز خود را دریافت کرده است، در روزهای آتی هفته آینده به چاپ خواهد رسید. «خلأ ناگهانی» عنوان رمانی است که برای گروه سنی بزرگسال به رشته تحریر درآمده است. داستان این اثر در خصوص چند نوجوان است که در دهکده‌ای به نام «پک فورد» زندگی می‌کنند. در ماجرای این کتاب اتفاقات جالبی برای این نوجوانان رخ می‌دهد که در آن به صورت غیر مستقیم مشکلات نوجوانان مانند مشکلاتی که با والدین خود دارند، روابط دوستانه، مشکلات ویژه سنین نوجوانی و … مطرح می‌شود.  
 
پیش از این قیمت «خلاء ناگهانی» ۱۹۹ هزار ریال اعلام شده بود، اما این اثر به قیمت ۲۵۰ هزار ریال در نمایشگاه عرضه می‌شود. شرکت انتشار یافتنات «لیتل براون» که این اثر را در بریتانیا منتشر کرده بود، نسخه کاغذی این کتاب را با جلدی که بیانگر دهکده‌ای است که حوادث این رمان در آن اتفاق افتاده است، به قیمت ۴٫۹۹ پوند عرضه کرده است.
 
نسخه انگلیسی این اثر که در مهر ماه سال قبل در بازارهای کتاب بریتانیا توزیع شده بود، نقد و نظرات مختلفی را از سوی منتقدان به همراه داشته است. عده‌ای اولین کتاب بزرگسال رولینگ را ضعیف‌تر نسبت به دیگر آثار وی می‌دانند. بعضی از منتقدان می‌گویند که در این اثر خانم رولینگ از آن جادوی همیشگی خبری نیست و بعضی دیگر حتی این کتاب را ملال‌آور توصیف کرده‌اند. با وجود این، «خلأ ناگهانی» از جمله آثار پرفروش پیش‌بینی می‌شود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.