خانه‌تکانی آتشین ۲ زن در مرکز پایتخت

۰۶م اسفند ،

سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع اتفاق آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۰ واحدی در ساعت ۱۴:۴۸ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان دو ایستگاه ۸ و ۷۷ به محل اتفاق واقع در شادمان، خیابان بهنود اعزام شدند.

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع اتفاق آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۰ واحدی در ساعت ۱۴:۴۸ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان دو ایستگاه ۸ و ۷۷ به محل اتفاق واقع در شادمان، خیابان بهنود اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل اتفاق، اظهار کرد: آتش‌نشانان پس از حضور در این محل ملاحظه کردند که در یکی از واحدهای یک ساختمان پنج طبقه ۱۰ واحدی به مساحت ۱۰۰ مترمربع آتش‌سوزی رخ داده و شعله‌های آتش بیش از نیمی از ساختمان را دربر گرفته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه دو زن و یک پسربچه نیز در این واحد مسکونی که در طبقه پنجم قرار داشت بودند گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از حضور در محل این اشخاص را که دچار دودزدگی شده بودند به نیروهای اورژانس مستقر در محل اتفاق تحویل دادند.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان سپس با حضور در واحد مسکونی، از سرایت آتش به دیگر واحدها جلوگیری کرده و پس از مدتی شعله‌های آتش در این ساختمان را مهار و پس از آن به طور کامل اطفا کردند.

وی سبب این اتفاق را نظافت منزل با بنزین و اشتعال بخار ناشی از بنزین در فضای بسته اعلام کرد و گفت: تجمع بخارهای قابل اشتغال ناشی از بنزین و رسیدن آن به شعله بخاری، سبب آتش‌سوزی در این واحد مسکونی شده بود.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، آتش‌نشانان در ساعت ۱۵:۵۲ به عملیات خود خاتمه دادند.

ملکی با اشاره به نزدیکی ایام عید و سنت خانه تکانی که در این روزها اجرا می‌شود، اظهار کرد: آن دسته از شهروندانی که قصد نظافت منزل با استفاده از موادی نظیر بنزین، تینر و … را دارند، باید توجه کنند که هنگام استفاده از چنین موادی، حتما راه‌های ورود و خروج هوا را باز بگذارند و تا حد امکان از اشیای شعله‌ور نظیر بخاری و اجاق گاز را حین کار خاموش نگه دارند. 


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.