خانه سالمندان زن ۱۰۱ ساله را نمی‌پذیرد

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از جام جم آنلاینآنا لوندوال زن ۱۰۱ ساله سوئدی قصد اقامت در یک خانه سالمندان را داشت اما با مخالفت شهرداری که اداره آنجا را iبه عهده دارد با پذیرش وی مخالفت کرده است. دلیل مخالفت این بوده که آنا ۱۰۱ ساله بسیار سالم تشخیص داده شده است.

به گزارش تفسیری روز سه شنبه جام جم آنلاین iبه نقل از لوپروگره، گودرون ایک دختر آنا خاطرنشان کرد: باور نمی توان کرد که مادرم ۱۰۱ ساله دارد. هوش و حواس وی کاملا سرجایش است. اما مادرم احساس امنیت نمی کند.


خانم ایک افزود: مادرم iبهار گذشته زمین خورد و مدت یک ماه در بیمارستان بستری بود. دید چشم وی ضعیف بوده و قادر نیست iبه خوبی راه برود. مادرم پس از بازگشت iبه خانه می ترسد تنها بماند.


دختر آنا لوندوال تصریح کرد: او از شهرداری شهر یوکموک که سراسر عمرش را در این شهر سپری کرده درخواست کرد تا او را iبه خانه سالمندان انتقال دهند اما شهرداری با این درخواست مخالفت کرده و پیشنهاد داده یک پرستار ساعات بیشتری را در خانه iبه مراقبت از وی اختصاص دهد.


دختر زن ۱۰۱ ساله تاکید کرد: مراقبت بیشتر در خانه iبه مادرم احساس امنیت نمی دهد. خود من خریدهای  او را انجام می دهم و دستکم چهار بار در روز iبه خانه اش  سر می زنم.


خانم ایک که ۷۳ سال دارد، اظهار داشت: خود من هم جوان نیستم. من iبه شهرداری اعتراض کرده ام اما هنوز نتیجه ای نگرفته ام. iبه من گفته شده موضوع را رها کنم اما نمی توانم مادر ۱۰۱ ساله ام را iبه حال خود بگذارم. او روز شنبه آینده تولد ۱۰۱ سالگی اش را جشن می گیرد. مترجم: iبهرام افتخاری.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.