خانه مصرف و بسته بندی مواد مخدر منهدم شد/ کشف ده ها لیتر مشروبات الکلی+عکس

۲۶اردیبهشت،

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: اشخاصی که در گوشه ای از تهران خانه ای برای بسته بندی و مصرف مواد مخدر ایجاد کرده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی ارسال خبرهای از سوی مخبرین آگاه در خصوص فعالیت گروهی از جوانان در زمینه پخش و بسته بندی مواد مخدر و مشروبات الکلی در مناطق مختلف تهران به ویژه شرق و جنوب شرقی تهران، ماموران تخصصی این حوزه اقدامات خود را آغاز کردند.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: ماموران با فعالیت گسترده و اطلاعاتی خود دریافتند که ۴ جوان با یکدیگر در گوشه ای از شرق تهران خانه را اجاره کرده و به بسته بندی، استعمال و پخش مواد مخدر و مشروبات الکلی می پردازند.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه ابراز داشت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و با بستن راه های احتمالی فرار با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی وارد خانه شدند و توانستند ۴ متهم را بدون هیچ گونه خسارت جانی و مالی دستگیر کنند.

به گفته سرهنگ لیراوی در بازرسی از محل مذکور ده ها لیتر مشروبات الکلی، ۲ کیلو ۲۰۰ گرم تریاک بسته بندی شده، یک کیلو ۶۰۰ گرم حشیش بسته بندی شده، ده ها عدد پایپ،  عدد ۴ترازو دیجیتالی و ۳ عدد وافور کشف و ضبط گردید، متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی ارجاع شدند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.