خانه ویلایی ستاره هالیوود در ایتالیا / عکس

به گزارش خبرآنلاین، این خانه قرن هجدهمی که در لالیو در دریاچه کومو واقع است، ۱۵ اتاق خواب دارد. جرج کلونی این خانه را سال ۲۰۰۲ به قیمت حدود هفت میلیون یورو خرید. 


 

دو سال پیش رسانه‌ها گزارش دادند کلونی قصد دارد خانه خود را بفروشد و به مکانی آرام‌تر نقل مکان کند. گفته شد حضور همیشگی طرفداران این بازیگر آمریکایی در اطراف خانه او باعث شده  تصمیم به فروش آن بگیرد.


 

البته این حرف درست بود. حضور مردم عادی، خبرنگاران و عکاسان به قدری آزاردهنده شده بود که شهردار لالیو سال ۲۰۰۹ قانونی وضع کرد که برابر با آن تجمع بیش از سه نفر در اطراف خانه کلونی ممنوع است و کسانی که این مسئله را رعایت نکنند ۱۹ یورو جریمه می‌شوند!

 
 

 آن زمان از دیوید بکام ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس به عنوان یکی از مشتری‌های پر و پا قرص خانه کلونی یاد می‌شد. البته کلونی در نهایت تمام شایعات درمورد فروش خانه خود را رد کرد. این بازیگر و کارگردان ۵۱ ساله یک خانه بزرگ هم در لس آنجلس دارد.
 

 

او پارسال برای بازی در فیلم «فرزندان» نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد شد و در مقام کارگردان فیلم «عید مارس» را هم روی پرده سینماها داشت.

کلونی سال ۲۰۰۶ برای فیلم «سیریانا»‌ برنده اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل شد و همان سال برای فیلم «شب بخیر و موفق باشید» نامزد اسکار بهترین کارگردانی و فیلمنامه غیراقتباسی بود. او برای فیلم‌های «مایکل کلیتن» و «روی هوا» هم نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد بوده است.
 

۵۸۵۸
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.