خبرخوش برای استقلالی ها،ستاره تیم شاید بماند

۰۱ تیرماه ۱۳،

ممتازنیوز: بیانیه شدیداللحن استقلالی ها علیه جباری را در کنار حرف های شب قبل فتح الله زاده قرار دهید. مفهوم آن بیانیه چیزی جز این نبود که می گفت: «دیگر تو را نمی خواهیم» اما حالا لحن صحبت های حاجی چیز دیگری می گوید. او نمی گوید جباری را نمی خواهیم بلکه می گوید بماند اما غر نزند و مصاحبه نکند.

او می گوید: «ما شرایط‌مان را گفتیم و نگفتیم اصلاً او را نمی‌خواهیم. ما می‌گوییم شرایط‌مان این است. اگر قبول کردی که با ما قرارداد ببندی خواهشاً اینقدر مصاحبه نکن و باشگاه را به هم نریز. ضمن اینکه باید در مورد این مسئله بعدها صحبت کنیم.» این اما با متن آن بیانیه تند و تیز در تضاد است. چرا؟

با وجودی که در آن بیانیه آمده بود کادر فنی جباری را نمی خواهد، امیر با رفتن این بازیکن موافق نیست. حق هم دارد. جباری نباشد چه کسی را سراغ دارید لیدر خط میانی آبی ها شود و طراحی تیم را بر عهده بگیرد؟ نوری؟ با پرسپولیس تمدید کرده. محرم نویدکیا؟ از سپاهان تکان نمی خورد. فقر پاسور و مهندس خط میانی سبب گردیده تا آبی ها دست به عصا باشند.

جباری هم به راحتی نمی تواد دل از تهران بکند و روانه شهرستان شود. اهل پرسپولیس رفتن هم نیست و نمی تواند تب داغ سکوها را تحمل کند. پایان این جنگ باز هم آشتی است؟

منبع:  گل


سایت خبری تحلیلی ممتازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.