خبرهای خوش وزیر برای خبرنگاران

جام جم آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نزدیکی روز خبرنگار، گفت: به مناسبت این روز خبرهای خوشی برای خبرنگاران، اهالی مطبوعات و ناشران داریم که جزئیات آن در روز خبرنگار اعلام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد حسینی شامگاه پنجشنبه در حاشیه مراسم نکوداشت مرحوم استاد حسن کسایی در جمع خبرنگاران افزود: مقدمات لازم برای اعلام خبر خوش برای خبرنگاران، مطبوعات و ناشران فراهم شده است.

وی اظهارداشت: نشریات و مطبوعات با مشکلاتی مواجه هستند که در روز خبرنگار نوع حمایت خود را از آنها اعلام خواهیم کرد.

وی همچنین به پرداخت وام مسکن خبرنگاران اشاره کرد و گفت: این موضوع با مشکلات حقوقی همراه شده بود که مشکلات آن برطرف شده است و امیدواریم وام خبرنگاران بدون هیچ مشکلی پرداخت شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به مشکل کاغذ مطبوعات و ناشران کتاب گفت: درباره این موضوعات با معاون اول رئیس‌جمهور صبحت و تاکید کردیم که کاغذ باید در اولویت برنامه‌ها باشد.

حسینی افزود: باتوجه به این‌که قشر نخبه، خواص جامعه، اساتید و دانشگاهیان اهل مطالعه کتاب و مطبوعات هستند، لذا باید اولویت بیشتری برای تامین کاغذ داده شود.

وی اظهارامیدواری کرد که با همکاری معاون اول رئیس‌جمهور و وزارت صنعت، معدن و تجارت، کاغذ با ارز مرجع وارد کشور شده و مشکلات روزنامه‌ها و ناشران کتاب برطرف شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در مراسم نکوداشت مرحوم استاد حسن کسایی نوازنده و پیشکسوت نی ایران به اصفهان سفر کرده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.