خبرهای قاضی سراج درباره آتش‌سوزی خیابان جمهوری،‌ خاوری و اعدام مه‌آفرید

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره اینکه شنیده شده حکم اعدام مه‌آفرید متهم ردیف اول پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی اجرا نمی‌شود، گفت: حکمی که صادر و سپس در دیوان عالی کشور قطعی شود، حتما اجرا می‌شود.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران درباره نتیجه بررسی‌های این سازمان در پرونده آتش سوزی در خیابان جمهوری اظهار داشت: تحقیقات و بررسی‌های ما درباره این حادثه انجام و نهایی شد و در حال حاضر نتیجه را به وزارت کشور، دادستانی و شورای شهر فرستادیم.

وی در ادامه درباره پرونده مسمومیت آب شهر پردیس نیز گفت:‌ رسیدگی به این پرونده هنوز تمام نشده است، اما گزارش‌ها محرمانه بوده و حق نداریم آنها را منتشر کنیم.

سراج درباره سرانجام رسیدگی به اتهامات محمود خاوری رئیس سابق بانک ملی در پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی، فقط به این نکته بسنده کرد که «هر وقت رسیدگی شد، اطلاع رسانی می‌شود».

رئیس سازمان بازرسی کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه شنیده شده حکم اعدام مه‌آفرید متهم ردیف اول پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی اجرا نمی‌شود، قاضی سراج پاسخ داد:‌ حکمی که صادر و سپس در دیوان عالی کشور قطعی شود، حتما اجرا می‌شود.

وی درباره وضعیت ردّ مال تعیین شده در حکم صادره گفت: تاکنون خیلی خوب پیش رفته است و باید ببینیم وضعیت در آینده چگونه خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.