خبرگزاری فرانسه: ایران از برنامه هسته ای خود عقب نشینی نمی کند

خبرگزاری فرانسه: ایران از برنامه هسته ای خود عقب نشینی نمی کند

 به گزارش سرویس بین الملل شبکه ایران، خبرگزاری فرانسه در بازتاب این نشست خبری که با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار شد، نوشت: محمود احمدی نژاد در این گفتگوی خبری بار دیگر گفت:ایران با وجود تحریم ها و جنگ اقتصادی که از سوی غرب علیه کشورمان تحمیل شده از برنامه هسته ای خود عقب نشینی نمی کند.
وی در این گفتگوی خبری افزود: دشمن ایران را هدف تحریم قرار داده و بدتر از تحریم نفت مشکل تبادلات بانکی ایجاد کرده و اگر نفت بفروشیم نمی توانیم پولمان را دریافت کنیم.
خبرگزاری فرانسه در بخش دیگری از بازتاب این نشست خبری رییس جمهور کشورمان نوشت:ایران این تحریم ها را ” یک جنگ پنهان و سنگین ” در عرصه بین المللی می داند.

این خبرگزاری سپس به بخش دیگری از اظهارات احمدی نژاد اشاره کرد و گزارش داد: رییس جمهورایران تصریح کرد که برخی فرک می کنند می توانند ایران را تحت فشار قرار دهند ولی بدانند که در اشتباهند و ما یک ملتی نیستیم که از برنامه هسته ای خود عقب نشینی کنیم.
خبرگزاری “شین هوا ” چین نیز ضمن انعکاس کنفرانس خبری رییس جمهوری اسلامی ایران، نوشت: ایران از حقوق هسته ای خود عقب نشینی نمی کند.
این خبرگزاری به نقل از رییس جمهوری افزود: ایران در موضوع هسته ای خود عقب نشینی نخواهد کرد. ˈاحمدی نژاد تاکید کرد که هیچ کس در ایران حاضر نیست از حقوق هسته ای کشورش دست بردارد.ˈ

خبرگزاری دولتی چین همچنین نوشت: احمدی نژاد گفت اگر ایران اورانیوم ۲۰ درصد غنی شده را دریافت می کرد هیچ نیازی به تولید آن نداشت اما کسی حاضر به ارائه سوخت هسته ای نشد.
خبرگزاری “رویترز”  به نقل از رییس جمهور کشورمان در این نشست خبری نوشت: بحران سوریه می تواند کل منطقه را در خود غرق کند. 
این خبرگزاری انگلیسی همچنین به نقل از احمدی نژاد افزود: همه قدرت های جهانی در موضوع سوریه اشتباهاتی را مرتکب شده اند، اما باید برای حل این بحران تلاش کرد تا جلوی سرایت آن به کشورهای دیگر منطقه گرفته شود.
پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.