خبری از تعلیق روئینگ ندارم/اسامی قایقرانان از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد

مربی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: اطلاعی در مورد تعلیق رشته روئینگ ندارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با توجه به اتفاقاتی که در این مدت برای فدراسیون قایقرانی رخ داد پس از تعلیق رشته کانوکینگ احتمال تعلیق روئینگ نیز وجود داشت و طبق شنیده ها روئینگ نیز تهدید به تعلیق شد با توجه به اینکه چند روز بیشتر به آغاز رقابت های المپیکی باقی نمانده است شنیدن چنین خبرهایی به هیچ وجه به نفع ورزش کشور از جمله قایقرانی نیست و مسئولان در این برهه باید به دنبال راه حلی جدی باشند.

در این خصوص افشین فرزام مربی تیم ملی روئینگ بانوان در گفتگو با خبرنگار ما افزود: قرار است با هدف حضور در رقابت های المپیک لندن فردا شب راهی لندن شویم و تا این لحظه تمام شرایط برای حضورمان در این رقابت ها مهیا شده است و مشکل خاصی وجود ندارد.

فرزام در خصوص خطر تعلیق روئینگ افزود: هیچ اطلاعی از اینکه روئینگ نیز تعلیق شده است ندارم طبق آخرین بررسی ها اسامی قایقرانان روئینگ کشورمان در سایت فدراسیون جهانی این رشته درج شده است و در صورتیکه مشکلی در این خصوص پیش نیاید به احتمال زیاد اعمال تعلیق روئینگ به پس از رقابت های المپیک لندن موکول خواهد شد.

وی در خصوص سرپرستی کاروان ایران در رقابت های المپیک اظهار داشت: قرار بود اسبقیان سرپرست فعلی فدراسیون به عنوان سرپرست کاروان قایقرانی راهی بازی های المپیک شود اما پس از مشکلات به وجود آمده تغییرات سبب شد تا دنیا مالی در این سفر جایگزین اسبقیان شود در نهایت دنیا مالی از سویس وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست تیم اعزامی قایقرانی معرفی شد اما دنیا مالی در مصاحبه ای اعلام کرده که تا زمانیکه وزارت ورزش و جوانان موافق حضور مجددم در سمت ریاست فدراسیون نباشد همراه تیم راهی لندن نمی شوم.

فرزام خاطرنشان کرد: شنیده ام که این امکان وجود تا اسبقیان سرپرست فعلی فدراسیون به عنوان سرپرست کاروان قایقرانی راهی المپیک شود./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.