خبر برکناری اعضای هیات مدیره تامین اجتماعی کذب محض است

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به استان خراسان رضوی عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز در حاشیه جلسه استانی هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره اینکه آیا این خبر صحت دارد که شما اعضای هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی راعزل کرده اید، گفت: این خبر کذب است و من هیچ یک از اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی را برکنار نکرده ام.

وی همچنین درباره اینکه موضع گیری اخیر سعید مرتضوی مبنی بر اینکه اظهارات توکلی دروغ است و وی (مرتضوی) به هیچ قول شرفی به هیچ کس نداده است افزود: این موضوع را باید از خود مرتضوی سئوال کنید اگر جلسه ای هم برگزار شده نمایندگان مجلس در آن جلسه حضور داشته اند نه بنده.

شیخ الاسلامی گفت: من از جزئیات جلسات مرتضوی با نمایندگان خبر ندارم و تمایلی هم ندارم که درباره این موضوع اظهارنظر کنم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره اینکه اگر مرتضوی از تامین اجتماعی برکنار نشود استیضاح شما بار دیگر در دستور کار مجلس قرار می گیرد و آیا از ادامه روند استیضاح خود در مجلس خبر دارید یا نه افزود: من یک بار این روند را طی کرده ام.

 وی اظهار داشت: استیضاح موضوع تازه ای برای من نیست.

شیخ الاسلامی درپاسخ به این سئوال که رایزنی نمایندگان شاخص مجلس درباره برکناری مرتضوی از تامین اجتماعی را چگونه ارزیابی می کنید و با اقدام این نمایندگان موافق هستید یا نه گفت: اگر قرار باشد حرفی زده شود این حرف بین دو نفر و در پشت درهای بسته گفته می شود.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.