خبر جدید از رایتل

تاکنون هیچ آمار رسمی از تعداد سیم‌کارت‌های واگذار شده رایتل، اعلام نشده است اما ظاهرا پس از تکمیل ثبت نام توسط متقاضی و به گفته متولیان، سیم‌کارت طی سه روز کاری به آدرس اعلام شده ارسال خواهد شد و درصورت بروز مشکل در سایر موارد، شهروندان می‌توانند در کلیه ساعات شبانه‌روز با «مرکز خدمات مشترکین رایتل» به شماره تلفن ۲۳۵۹۸-۰۲۱ تماس حاصل بگیرند.
ثبت‌نام و واگذاری سیم‌کارت‌های دائمی رایتل در کرج و ثبت‌نام در تهران در دو مرحله انجام شد و هر فرد تنها می‌توانست، یک سیم‌کارت ثبت‌نام کند و بر اساس اعلام این اپراتور، محدودیتی برای تعداد ثبت‌نام شدگان وجود ندارد و این ثبت نام فقط از طریق سایت این اپراتور به نشانی www.rightel.ir امکان‌پذیر است.
پیش از این مدیر کل برند و ارتباطات رایتل به متقاضیان سیم‌کارت‌ها هشدار داده بود که هرگونه طلب وجهی برای سیم‌کارت‌های رایتل به جز مسیر تکمیل ثبت‌نام در سایت این اپراتور قطعا کلاهبرداری است.
شاهین آرپناهی خطاب به شهروندان گفته بود که هرگونه تماسی که بدون ایجاد دسترسی در سایت رایتل که خواهان پرداخت وجه از طرف متقاضی هستند، کلاهبرداری است و شهروندان می‌توانند این موضوع را با مرکز خدمات مشتریان رایتل با شماره ۰۲۱۲۳۵۹۸ مطرح کرده و یا به پلیس و مراجع قانونی اطلاع بدهند تا پی‌گیری شود.
اما مدیر کل برند و ارتباطات اپراتور سوم، با اشاره به برنامه‌های آینده این اپراتور از سرویس‌های جدید و خدمات ارزش افزوده به ایسنا اعلام کرد: سرویس‌های جدید در ماه‌های آینده و با نسل سوم اپراتورها راه‌اندازی خواهد شد و تا یک ماه آینده شبکه ارتباطی در شهرهای دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی درباره وضعیت پوشش‌دهی سیم‌کارت‌های رایتل گفت: پوشش دهی در دو شهر تهران و کرج به ویژه در کرج وضعیت مطلوبی را به سر می‌برد و از تجربه‌های مطلوب در کشور است.
به گزارش ایسنا هفته‌ی گذشته نیز معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از فعالیت‌های جدید اپراتور سوم تلفن همراه برای توسعه سایت‌های این اپراتور، گسترش پوشش و ایجاد سایت‌های جدید خبر داد.
حسن رضوانی گفت: در حال حاضر شبکه اپراتور سوم تلفن همراه با ۱۰ هزار مشترک در شهرهای تهران و کرج فعال است و شبکه این اپراتور در شهرهای مشهد و قم نیز در حال راه اندازی است.
وی افزود: با تجهیز اکیپ‌های ویژه گسترش پوشش از سوی اپراتور سوم پیش‌بینی می‌شود این اپراتور شبکه‌های خود را در ۲۱ مرکز استان راه‌اندازی ‌کند.
رضوانی اینترنت پرسرعت ۱۲۸kb و ارتباط تصویری (video call) را از خدمات فعلی این اپراتور عنوان کرد.

iTanalyze.ir

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمود:

    سلام میخواستم بدونم بالاخره آنتن دهیه رایتل تا آخر سال در خوزستان مشکلش حل میشه یا ن چ ن شما قبلا گفته بودین ک تا آخر سال مشکل آنتن دهی و اینترنت رایتل حل میشه و امیدوارم رو حرفایی ک میزنید جامه عمل بپوشونید و اینکه تخفیف پنجاه درصدی بسته های اینترنتی رایتل ب کجا رسید این تخفیف هایی ک ریس شرکت رایتل گفته بالاخره کی اعمال میشه با تشکر لطفا جواب سوالاتمو ب آدرس جیملم بفرستید خدافظ

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.