خبر روز: رادیو لبخند در راه است، دوشنبه ۱ آبان ۹۱

این خبر امروز دوشنبه ۱ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

معاون صدای رسانه ملی گفت:علاوه بر رادیو کتاب و رادیو کودک که اواخر آبان آغاز iبه کار می نمایند رادیو لبخند نیز دهه فجر راه اندازی می گردد که مجموع رادیوها iبه ۲۵ رادیو می رسد .

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر ، محمدحسین صوفی در مراسم پایانی دومین جشنواره رادیو جوان iبه عنوان جشنواره جوانه با اعلام این خبر گفت : امسال مخاطبان جشنواره جوانه iبه دو برابر جشنواره پیش آن رسید و یکی از بزرگترین دستاوردهای آن مخاطبان همیشه همراه با رادیو که شبکه های تخصصی خود را برگزیدند .
وی با اشاره iبه اینکه  سومین جشنواره جوانه  رادیو قرار است iبه صورت بین المللی برگزار شود افزود:تبیین ارزشهای جامعه همچنین آموزش حقوق شهروندی و آموزش نیازمندیهای روزمره مردم از رویکردهای رسانه رادیو و دیگر رسانه ها است و ما در صددیم با برگزاری جشنواره های تخصصی رادیو iبه توسعه کمی و کیفی برنامه های ان بپردازیم .
وی iبه نقش اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی و سرگرم نماینده رادیو اشاره نمود و گفت : ما در سالهای اخیر علاوه بر نقش آگاهی بخشی رادیو برنامهای طنز را در دستور کار قرار داده ایم و خوشحالیم که یکی از شبکه های رادیو در سال شبکه رادیو لبخند است که iبه جمع انها افزوده خواهد شد .
در مراسم پایانی دومین جشنواره جوانه از ۴۹ برگزیده این  جشنواره تقدیر شد .
 


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.