خبر کیهان از پاسخ موسوی خوئینی به پیشنهاد نامزدی خاتمی

۱۸م آذر ،

گروهک نزدیک به حزب مشارکت خبر داد که خاتمی و موسوی خوئینی ها در محافل خصوصی، نامزدی خاتمی را بازی دو سر باخت ارزیابی کرده و از بن بست غیرقابل عبور خود خبر داده اند.

پایگاه اینترنتی گروهک ملی-مذهبی در خبری نوشت: مجمع محققین و مدرسین قم (طیف متمایل به اصلاح طلبان) دربارهٔ انتخابات ریاست جمهوری به این تحلیل رسیده اند که بهترین برخورد با انتخابات، نامزدی آقای خاتمی است. اگر وی تأیید صلاحیت شود، اصلاح طلبان پیروز انتخابات خواهند بود و اگر تأیید نشود اصلاح طلبان از فضای انتخاباتی بهره خودشان را برده اند.

این گزارش می افزاید: آنها این نظر را با جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز تهران مطرح می کنند اما سید محمد موسوی خوئینی ها به شدت با این نظر مخالفت می کند و می گوید که آن ها به تبعات تصمیم شان توجه نکرده اند، چرا که اگر آقای خاتمی رد صلاحیت شود آن ها چه خواهند کرد؟ می ایستند و اعتراض می کنند؟ اگر چنین کنند یعنی با حکومت درگیر شده اند. بدین ترتیب فضا را رادیکال می کنند. اما آن ها قطعاً چنین نخواهند کرد و مجبورند سکوت کنند. بدین ترتیب آبروی خودشان می رود.

این رسانه گروهکی همچنین خبر داد: خاتمی نیز با نظر آنان مخالفت کرده و گفته است ما نمی توانیم روشی را انتخاب کنیم که نتیجه اش دعوا و بحران است. اعلام نامزدی یک نفر و بعد رد صلاحیت شدن اش و اعتراض و مخالفت با آن یعنی اعلان جنگ به حکومت. اگر هم تأیید شویم و پیروز انتخابات هم بشویم با این وضع و با ادامه این سیاست ها چه کار می توانیم بکنیم و چه مشکلی را می توانیم حل کنیم.

 /۲۷۲۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.