خجسته: تمام گفته هایم مستند است/ گناه بی عرضگیتان را به گردن دیگران نیاندازید

۲۳م اسفند ،

دبیر کمیته ساحلی کنفدراسیون والیبال آسیا(AVC) گفت: حذف مسابقات ساحلی کیش از تقویم کنفدراسیون والیبال آسیا قطعی است.

احمد خجسته در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، اظهار داشت: در اجلاس سالیانه های که برگزار شد، هیچ صحبتی در خصوص برگزاری مسابقات آسیایی کیش در ایران صورت نگرفت، این امر فقط شامل حال مسابقات ما نیست بلکه تور چین و اندونزی هم حذف شد.

دبیر کل کمیته ساحلی کنفدراسیون والیبال آسیا(AVC) گفت: مسئولان کمیته ساحلی طی ارسال نامه ای به(AVC) اعلام کردند که مسابقات کیش از اواسط اسفند برگزار می کنند که این اتفاق نیافتاد.

وی تصریح کرد: طی مکاتبات انجام شده مسئولان کمیته ساحلی کنفدراسیون والیبال سه تاریخ را برای برگزاری مسابقات کیش به ایران پیشنهاد کرده است که با یکی از آنها موافقت شود بر این اساس مسابقات کیش یا باید طی روزهای ۱۶ تا ۱۸ فروردین ماه تا ۲۴ تا ۲۶ شهریور و یا ۳۰ آبان تا سوم آذر ماه سال آینده برگزار شود که تاکنون ایرانی ها به هیچ یک از آنها پاسخ مثبت نداده اند.

خجسته گفت: متأسفانه مسئولان کمیته ساحلی ایران اعلام کرده اند که قرار است این مسابقات اردیبهشت ماه برگزار می گردد در صورتی که این تاریخ در زمان های پیشنهادی (AVC) نیست.

دبیر کمیته ساحلی کنفدراسیون والیبال آسیا تصریح کرد: کمیته ساحلی فدراسیون والیبال هنوز برای برگزاری مسابقات کیش هیچ اقدامی در خصوص جذب حامی مالی ارسال دعوت نامه، تعیین محل اسکان و محل برگزاری مسابقات، جوایز این پیکارها صورت نداده است و متأسفانه گناه بی عرضگی خود را به گردن دیگران می اندازند و می گویند دبیر اجرایی کمیته ساحلی (AVC) پیشنهاد تغییر زمان مسابقات را داده است.

وی گفت: تام گفته های من مستند است، زیرا تک تک این تاریخ ها در تقویم اجرایی کنفدراسیون والیبال آسیا ثبت شده است و علاقمندان می توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی به طور واضح تقویم اجرایی را ببینند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.