خداحافظی در عالم فوتبال ما اهمیتی ندارد/سیستم خداحافظی بازیکنان فوتبال کشورمان نادرست است

۱۱اردیبهشت،

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: این خداحافظی به صلاحدید خود مهدی بوده اما سیستم خداحافظی بازیکنان ما در فوتبال درست نیست. ما بلد نیستیم از کسانی که در فوتبال کشورمان زحمت کشیدند قدردانی کنیم.

علی دایی در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، گفت: مراسمی که می خواهند برای مهدوی کیا بگیرند بسیار کوچک است. اما مهدی خودش صلاح دانسته که خداحافظی کند.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن افزود: مهدوی کیا صلاح خودش را از همه بهتر می داند ما نمی توانیم بگوییم مهدوی کیا زمان خوبی برای خداحافظی انتخاب کرده یا نه، زیرا مهدی در وضعیتی قرار دارد که خودش بهتر می داند کی از فوتبال خداحافظی کند.

وی تصریح کرد: در فوتبال ما اصلا مبحث خداحافظی فوتبالیست ها اهمیتی ندارد. کدام مراسم خداحافظی بود که درست و حسابی برگزار شده است.
متأسفانه کل سیستم در فوتبال ما غلط است و کسی هم در فوتبال نداریم چنین حرکاتی انجام بدهند.

دایی در خصوص مراسم خداحافظی خودش گفت: اصلا چنین چیزی برای من مهم نیست، من روزی که صلاح دانستم از فوتبال خداحافظی کردم و آن روزی بود که با تیم سایپا قهرمان لیگ ایران شدم.
من اصلا به این چیزها فکر نمی کنم، من از مسئولین کشورمان هیچ چشم داشتی نداشتم.

وی در مورد نتیجه بازی سپاهان و پرسپولیس در فینال جام حذفی گفت: بازی سختی است، پرسپولیس می تواند موفق شود اگر این بازی را ببرد پرسپولیس می تواند سال بعد در جام باشگاه ها حضور داشته باشد. من به عنوان یک طرفدار دوست دارم پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود.
به نظر من شانس پرسپولیس در این بازی بیشتر است و هواداران هم باید از همه لحظات یار و طرفدار این تیم باشند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.