«خداحافظ بچه» محبوب‌ترین سریال

جام جم آنلاین: مخاطبان روزنامه جام‌جم سریال «خداحافظ بچه» ساخته منوچهر هادی را به عنوان دیدنی‌ترین سریال ماه رمضان امسال انتخاب کردند.

در نظرسنجی‌ای که دیروز روزنامه جام‌جم برای انتخاب بهترین سریال ماه رمضان امسال برگزار کرد، سریال «خداحافظ بچه» ۶۶ درصد آرای موافق را به خود اختصاص داد و از رقیبانش پیشی گرفت.

در این نظرسنجی از مخاطبان پرسیده شده بود که کدام‌یک از سریال‌های ماه رمضان امسال دیدنی‌تر است؟ شرکت‌کنندگان این نظرسنجی از بین سه گزینه «راز پنهان» (شبکه یک سیما)، «چمدان» (شبکه دو سیما)، «خداحافظ بچه» (شبکه سه سیما) سریال «خداحافظ بچه» را به عنوان سریال برتر انتخاب کردند، مجموعه داستانی «راز پنهان» با ۲۶ درصد آرای مردمی جایگاه دوم را کسب کرد و سریال «چمدان» با هشت درصد سوم شد.

«خداحافظ بچه» روایتگر داستان زندگی مرتضی و لیلاست. آنها زوج خوشبختی هستند و در آرزوی فرزند به سر می‌برند.

اما وقوع حادثه‌ای زندگی آرامشان را به هم می‌ریزد و آنها به فکر دزدیدن بچه می‌افتند و… شهرام حقیقت‌دوست، مهراوه شریفی‌نیا، آتیلا پسیانی از بازیگران این سریال هستند.

استفاده از بازیگران مطرح، روایت یک داستان پرفراز و نشیب و بیان صریح مشکلات اجتماعی مردم از جمله مولفه‌هایی است که «خداحافظ بچه» را دیدنی و پرمخاطب کرده‌ است.

در روزهای گذشته سایت جام‌جم آنلاین نظرسنجی‌های دیگری را با موضوع دلایل کاهش رشد جمعیت کشور، تعداد مدال‌های طلای کاروان ورزشی ایران در المپیک و… برگزار کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.