خداداد : نه منتقدم و نه طرفدار فدراسیون ، با پولادگر و ذوالقدری هم کار نمی کنم

قهرمان سابق تیم ملی تکواندو گفت: بی طرف هستم و با فدراسیونی ها هم کاری ندارم اما برای کارشناسی مسائل تیم ملی به افراد منتقدم هم نیازمندیم .

  بهزاد خداداد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت : هم اکنون در فدراسیون تکواندو با کسی ارتباطی ندارم و از زمان کناره گیری از تیم ملی هم به فدراسیون نرفته ام نه منتقد فدراسیون هستم و نه طرفدار آن و با پولادگر و ذوالقدری هم کار نمی کنم . وی افزود: د رمورد برگزاری جلسه کارشناسی در خصوص عملکرد تیم ملی در مسابقات المپیک شنیده ام اما جلسه ای که در آن همه خودی ها باشند و از یک خانواده در آن تصمیم گیری شود فایده ای نخواهد داشت.
وی گفت: در این جلسه حضور نداشتم چون با فدراسیون کار نمی کنم اما می دانم در این نشست که همه افراد آن با فدراسیون در ارتباط هستند هیچ کس به ضعف ها نمی پردازد و خبری از مسائل کارشناسی در آن نیست .
 خداداد تصریح کرد: فرد بی طرفی هستم و با فدراسیون کاری ندارم اما اگر مسئولان به فکر پیشرفت تکواندو هستند و به دنبال ریشه یابی و کارشناسی نتایج المپیک بوده اند باید از افرادی که منتقد فدراسیون هستند نیز در این جلسه دعوت به عمل می آوردند.
وی افزود: به نظر من در چنین جلساتی بسیاری از نکات منفی مطرح نمی شود و منطقی بود افراد دیگری هم در آن حاضر بودند در المپیک لندن نتیجه خوبی نگرفتیم بنابراین برای آینده حضور سایرین هم مهم است.
خداداد یادآور شد: هیچ یک از افرادی که درجلسه فنی فدراسیون حاضر بودند از فدراسیون انتقادی نکرده اند و به نظر من فدراسیون تکواندو هم باید مانند فدراسیون موفق دیگر به این رشته کمک کند.
 وی درخصوص بازی در لیگ برتر امسال گفت: فعلا تصمیمی برای بازی کردن در لیگ امسال را ندارم و هم اکنون به عنوان مدیر فنی در تیم نوجوانان باشگاه جوانه در لیگ کشوری فعالیت می کنم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.