خروجی جلسه کمیته فنی پرسپولیس / درخواست مهلت ۴۸ ساعته / جریمه چهار بازیکن

۲۰م آذر ،

خروجی جلسه کمیته فنی پرسپولیس / درخواست مهلت ۴۸ ساعته / جریمه چهار بازیکن

اخبار باشگاه پرسپولیس : فوتبال آنلاین : ما مخلص کریم باقری هم هستیم دربارهٔ مانوئل نمی‌توانم هم اکنون صحبت کنم شاید هم اکنون یک چیز بگویم و در آینده چیز دیگری شود.

به گزارش فوتبال آنلاین محمد رویانیان پس از اتمام جلسه فنی کمیته فنی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: همانطور که ملاحظه کردید این جلسه ۳ تا ۴ ساعت به طول انجامید و از شما تشکر می‌کنم که با تازهت حوصله کردید و تا اطلاعات کافی را به هواداران برسانید.

وی با اشاره به اینکه جلسه ۳ بخش داشت یادآور شد: بخش اول عملکرد مانوئل ژوزه بود اعضای کمیته فنی تک تک دربارهٔ عملکرد ژوزه در نیم فصل گزارش دادند هر کدام از آنها آمار و ارقامی را در مورد عملکرد ۱۷ بازی پرسپولیس ارائه دادند. پیروانی، وطنخواه، آشتیانی، استیلی و پروین که بزرگ ما است تمام مسائل را علمی مطرح کردند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: بر اساس اجماع اعضای کمیته فنی مانوئل ژوزه نمره قبولی کسب نکرد و تصمیم دربارهٔ رفتن و یا ماندن او را در اختیار من گذاشتند. نیاز به فرصت ۴۸ ساعته دارم تا در این باره تصمیم بگیرم هم اکنون نمی‌توانم چیزی بگویم، ناهار نخورده‌ام و سلول‌های مغزی‌ام کار نمی‌کند.

رویانیان با اشاره به موضوع دوم مطرح شده در این جلسه گفت: بخش دوم در مورد عملکرد بازیکنان پرسپولیس بود ما ۱۰ بازیکن تیم ملی داریم که تمام عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار گرفت. اعضای کمیته از آنها راضی نبودند، به تک تک آنها امتیاز دادند و قرار شد رئیس کمیته انضباطی باشگاه یعنی سالارکیا بخشنامه‌ای را تنظیم کند و اولتیماتومی را برای نیم فصل دوم در مورد عملکرد بازیکنان در اختیار آنها قرار بدهد که در هر بازی چگونه باید برخورد کند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس افزود: بخش سوم دربارهٔ ماندن و یا رفتن مانوئل ژوزه بود و اینکه باید چه کاری در این مدت انجام دهیم تصمیم گرفته شد که تا زمانی که وضعیت ژوزه مشخص نشده است یحیی گل محمدی زیر نظر پروین تمرینات را پیگیری کند. اگر تصمیم بر رفتن ژوزه شد گل محمدی سرمربی موقت خواهد بود تا اینکه کمیته فنی شخص تازهی را معرفی کند.

وی دربارهٔ حضور کریم باقری در پرسپولیس یادآور شد: ما مخلص کریم باقری هم هستیم دربارهٔ مانوئل نمی‌توانم هم اکنون صحبت کنم شاید هم اکنون یک چیز بگویم و در آینده چیز دیگری شود.

جریمه چهار بازیکن

باشگاه پرسپولیس شهاب گردان، مهرداد پولادی و سید جلال حسینی و غلامرضا رضایی را به سبب مصاحبه علیه کادر فنی جریمه کرد و ۱۰درصد از مبلغ قرارداد آنها کسر شد. در صورت تکرار این کار برخورد شدیدتری با آنها انجام خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس همچنین چهار دستیار خارجی ژوزه را از پرسپولیس اخراج کرد. به این ترتیب هدایت این تیم را در حال حاضر به طور موقت گل‌محمدی و زیر نظر علی پروین بر عهده گرفت.

جلسه ای برای فسخ قرارداد با ژوزه

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و بعضی از اشخاص کمیته فنی در دو روز آینده جلسه‌ای را با مانوئل ژوزه خواهند داشت تا برای فسخ قرارداد با او کنار بیایند. امروز نیز ژوزه به جلسه کمیته فنی دعوت شده بود که حضور پیدا نکرد.

حضور پروین در تمرینات تیم

علی پروین پس از جلسه کمیته فنی پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: از این به بعد من در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کنم البته با گرمکن سر تمرین نمی روم هرچند که کت‌و شلوار پوش هم نیستم. من عاشق فوتبالم با این حال مشخص نیست که روی نیمکت مربیگری پرسپولیس بنشینم یا نه.

وی ادامه داد: با یحیی گل‌محمدی کار را جلو می‌بریم و تلاش می‌کنم به هدفمان برسیم، کار بسیار سخت است، دوازدهمی در شأن پرسپولیس نیست. در کنار گل‌محمدی یکی دو نفر دیگر را هم می‌گذاریم من خودم هم در تمرینات حاضر می‌شوم. باید به جایگاه اصلی برسیم چون هواداران از این وضعیت ناراحتند و این دغدغه اصلی کمیته فنی باشگاه است.

پروین با انتقاد از عادل فردوسی‌پور گفت: من فردوسی‌پور را دوست دارم اما او نباید یک نفر را که از جیب شخصی خرج فوتبال می‌کند از فوتبال فراری دهد این کارها به خود فردوسی‌پور لطمه می‌زند.

 


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.