خروج دل از صنعت گوشی‌سازی

۲۵م آذر ، موبنا- شرکت آمریکایی دل اعلام کرده که برنامه‌ای برای ساخت گوشی هوشمند ندارد.

پیشتر شایع شده بود که شرکت آمریکایی دل به تجارت گوشی‌های هوشمندش پایان خواهد داد، بر این اساس دل به تازگی این موضوع را تایید کرده است.
بر اساس گزارش مدیر بخش عملیات جهانی و راهکارهای محاسباتی کاربر نهایی دل، این شرکت برنامه‌ای برای ساخت گوشی هوشمند ندارد و از آنجا که بسیاری از کاربران هنوز به دستگاه‌های حرفه‌ای‌تر علاقه دارند، این شرکت همه فعالیت خود را روی صنعت ساخت رایانه متمرکز خواهد کرد.

به گفته وی، استفاده از سیستم‌عامل آندروید گوگل یک بازی محتوایی است، به طور مثال آمازون با این سیستم‌عامل، کتاب‌خوان‌های الکترونیکی‌اش را می‌فروشد و گوگل با این پلات‌فورم بازاریابی می‌کند، اما تاکنون ما نتوانستیم با این سیستم‌عامل موفقیتی به دست بیاوریم.

بر این اساس شرکت دل قصد دارد در زمینه ساخت دستگاه‌های حرفه‌ای و شخصی فعالیت خود را ادامه دهد و امیدوار است فرصت تازهی برای دل به وجود بیاید تا در فضای رایانش موفقیت‌های تازهی کسب کند.

بر اساس گزارش فوربس، این شرکت در کنفرانس خبری خود اعلام کرده که ساخت و تولید گوشی به تعداد بسیاری سرمایه‌گذار نیاز دارد تا در این زمینه موفقیت حاصل شود.

با این حال این شرکت به ساخت و تولید تبلت‌های خود ادامه خواهد داد اما از سیستم عامل ویندوز در ساخت این دستگاه‌ها استفاده خواهد کرد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.