خسارت زلزله امروز آذربایجان چشمگیر است /دولت هر چه سریعتر اقدام کند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با اشاره به زلزله صبح امروز(چهارشنبه) آذربایجان گفت: بر اثراین زلزله تعدادی از واحدهای مسکونی از جمله واحدهای روستایی آسیب دیده و برخی زیرساخت‌ها نیز دچار خسارت شده است که لازم است دولت در این زمینه هرچه سریعتر اقدام کند.

عباس فلاحی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به وقوع زلزله در بخش‌هایی از استان آذربایجان شرقی گفت: بر اثراین زلزله تعدادی از واحدهای مسکونی از جمله واحدهای روستایی آسیب دیده و برخی زیرساختها موجود نیز دچار خسارت شده است.
 
وی در ادامه افزود: زلزله صبح امروز آذربایجان به بزرگی ۵٫۱  در مقیاس ریشتر بود که خسارات احتمالی آن هنوز برآورد نشده است ولی به نظر می‌رسد خسارت وارده چشمگیر باشد.
 
نماینده اهر و هریس همچنین خاطرنشان کرد: بر اثر این زلزله بسیاری از واحدهای مسکونی و یا شهری که بیشتر از این دچار خسارت اولیه شده بودند آسیب‌دیده و احتمال ریزش آنها وجود دارد .
 
فلاحی در پایان تصریح کرد: دولت باید هر چه سریعتر نسبت به بازسازی و تامین ایمنی واحدهای مسکونی مناطق زلزله‌زده اهر، هریس، ورزقان و روستاهای تابعه اقدام کند.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.