خسارت یک صد میلیارد ریالی سیل به راه های ارتباطی شهرستان ماهنشان

خبرگزای آریا- مدیر راهداری اداره کل راه وشهر سازی استان زنجان از خسارت یک صد میلیارد ریالی سیل به راه های ارتباطی شهرستان ماهنشان در دو روز گذشته خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  در روز دوم پس از وقوع سیل در شهرستان ماهنشان که موجب تخریب راه های ارتباطی این شهرستان شده بود با همت راهداران وفعالیت ماشین آلات راهداری، اکثر راه های ارنباطی، تاکنون باز شده است.
مهندس کلیم ا… وثوقی مدیر راهداری این اداره کل با اعلام این خبر گفت : فعالیت راهداران و ماشین آلات راهداری درمسیرهای بسته شده این شهرستان همچنان ادامه دارد.
وی افزود : برای تسریع در بازگشایی کلیه راه های مسدود شده سیل زده، ۹ دستگاه ماشین آلات راهداری اعم از بولدزر-گریدر – بیل مکانیکی – لودر وکامیون به ۳۵ دستگاهی که درمحور های ارتباطی این شهرستان فعالیت می کردند اضافه شد.
به گفته وی با باز شدن راه ارتباطی روستاهای وهران – تبریزک و ویزمک هم اکنون فقط راه ارتباطی روستاهای قوزلو ویاستی قلعه مسدود است.
مهندس وثوقی همچنین افزود: با از بین رفتن ۸۷ کیلومتر راه ارتباطی، ۱۵۰دستگاه ابنیه فنی ۲۰۰ کیلومتر شانه راه وعلایم وتجهیزات ایمنی وگاردریل، خسارت وارده در حوزه راهسازی در مجموع یکصد میلیارد ریال برآورد شده است.
وی درپایان با اظهار امیدواری خاطر نشان ساخت : ۷۰ درصد راه های تخریبی ظرف ۲ ماه آینده بهسازی خواهد شد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.