خسرو حیدری: باید از صدرنشینی‌مان دفاع کنیم/ استقلال هم به اندازه بقیه تیم‌ها شانس قهرمانی دارد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – خسرو حیدری می گوید استقلال باید هوشیارانه‌ تر به مصاف حریفان خود برود.

به گزارش ممتاز؛ خسرو حیدری در گفت‌و‌گو با پایگاه اینترنتی باشگاه استقلال در خصوص برد استقلال مقابل راه آهن گفت: ما شرایط سختی برای این دیدار داشتیم ۳ بازیکن بیشتر روی نیمکت تیم حضور نداشتند و همین اتفاق سبب شد تا تیم با وضعیتی دشوار به مصاف راه آهن  برود ولی با این حال ما بازی منطقی و خوبی را از خود به معرض نمایش گذاشیم و خدا را شکر که توانستیم به برد برسیم.

وی افزود: از این به بعد باید از صدرنشینی خود دفاع کنیم و مطمینا با این شرایط  باید هوشیارانه تر به مصاف حریفانمان برویم و بیشتر از فرصت هایمان استفاده کنیم.

حیدری در ارتباط با عملکرد خود در این دیدار اظهار داشت: فکر میکنم خوب بازی کردم.مخصوصا اینکه من و آندو زوج خوبی را در جناح راست تشکیل دادیم و در بازی های بعدی هم میتوانیم به همین شیوه در کنار هم برای استقلال موثر ظاهر شویم.

وی در ادامه گفت: مقابل راه  آهن در پست دفاع راست به میدان رفتم و فکر میکنم در این پست موثرتر میتوانم برای استقلال بازی کنم.

بازیکن استقلال در ارتباط با بازی این هفته استقلال مقابل استقلال خوزستان گفت: همه بازی ها برای ما سخت و حساس می باشند و با توجه به حساسیت بازی های دور برگشت باید حواسمان را جمع کنیم تا کمتر دچاره اشتباه شویم. مطمئنا همه هدف و برنامه ما مقابل استقلال خوزستان که تیم خوبی هم است کسب پیروزی است تا به صدر نشینی خود تداوم دهیم.

حیدری در ارتباط با شانس قهرمانی استقلال در لیگ گفت: ما هم به اندازه بقیه تیم ها شانس قهرمانی داریم. امسال رقابت در صدر جدول بالا است و باید سعی کنیم طوری نتیجه بگیریم که در هفته آخر لیگ صدر نشین باشیم و از قهرمانی خود دفاع کنیم.  

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.