“خسرو سینایی” مهمان خانه فرهنگ نور

مستند “عبور از نمی دانم” در خانه فرهنگ نور سه شنبه ۲۱ شهریور نقد و بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران فیلم مستند “عبور از نمی‌دانم “ساخته “خسرو سینایی” در برنامه “یک عصر یک مستند” خانه فرهنگ نور از مراکز وابسته به مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ اکران و نقد و بررسی خواهد شد.
“یک عصر یک مستند” که با اکران و بررسی فیلم های برتر مستند ایران از سوی خانه فرهنگ نور برگزار می‌شود سه شنبه ۲۱ شهریور ساعت ۱۷، فیلم مستند “عبور از نمی‌دانم” به کارگردانی “خسرو سینایی” را نقد و بررسی می‌کند.
در کارگاه یک عصر،یک مستند “احمد زاهدی” کارشناس سینما و عضو انجمن مستندسازان با حضور برخی از عوامل فیلم به نقد و بررسی فیلم عبور از نمی‌دانم می‌پردازند.
در این کارگاه که به منظور معرفی فیلم های برتر مستند ایران و آشنایی بیشتر با مولفه هایی چون “رودخانه هنوز ماهی دارد” از مجتبی قسیر طهماسب،”روزهای بی تقویم” از مهرداد اسکویی خواب ابریشم از ناهید رضایی ،”تازه نفس ها “که از کیانوش عیاری و “عشق دردانه است” اثری از منوچهر مشیری تاکنون مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.
خسرو سینایی فارغ التحصیل کارگردانی و فیلمنامه نویسی از آکادمی هنرهای نمایشی و رشته تئوری موسیقی از کنسرواتوار وین است؛ سینایی از سال ۱۳۴۶ در وزارت فرهنگ و هنر و از سال ۱۳۵۲ در تلویزیون شروع به کار کرده است او فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۵۸ با کارگردانی فیلم “زنده باد” آغاز کرد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.