خسوس برای دروازه‌بان تیم ملی شرط گذاشته

۱۱اردیبهشت،

سیدرضا افتخاری در خصوص درگیری به وجود آمده بین مصطفی نظری و امیر فراشی عنوان کرد: این موضوع مسئله خاصی نبوده که بخواهیم آن را بزرگ کنیم. حاشیه‌ای نبوده این مسائل طبیعی است شما ممکن است در محیط کار هم با همکارتان بحث کنید دوستان شما این موضوع را حاشیه تلقی کردند. تحقیق که کردم چیزی خاصی نبوده است.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: اگر هر کدام از آنها تخلفی انجام داده باشند، مطمئن باشید با آنها برخورد خواهیم کرد. اجازه نمی‌دهیم این مسائل ادامه داشته باشد و در نطفه آن را قطع می‌کنیم. هر چند که شنیده‌ام این موضوع حل شده است اما باید بدانند که ما اغماض نمی‌کنیم و اگر مسئله‌ای باشد هر دو باید بالاجبار اردو را ترک کنند.

سرپرست کمیته فوتسال با اشاره به اینکه شنبه جلسه‌ای با مربیان و این دو خواهد داشت، تصریح کرد: تحقیقات خود را انجام می‌دهیم خسوس در تمرین به نظری گفته که باید رضایت فراشی را جلب کند. نظری که قصد داشته رضایت فراشی را به دست آورد ظاهرا با ممانعت فراشی روبرو می‌شود و مربی دروازه‌بانان تیم ملی به نظری میدان نمی‌دهد. فراشی از رفتار نظری ناراحت بوده و احتمالا پس از این اتفاق هر دوی آنها ناراحت بوده‌اند. این موضوع ریشه در مسائل قبلی دارد؛ اما ما اجازه نمی‌دهیم چنین مواردی ادامه داشته باشد و همه چیز را تمام می‌کنم. بحث بازیکن سالاری دیگر تمام شده است.

سرپرست کمیته فوتسال در مورد اینکه آیا این دو شروطی برای حضور در تیم ملی اعلام کرده‌اند و مسائلی از جمله نبود یکی را بیان داشته‌اند، تاکید کرد: اگر چنین مسائلی باشد هر دو آنها از تیم ملی خط خواهند خورد. ما این قدر بازیکن و مربی داریم که هر کدام بخواهند ادا دربیاورند باید به خانه‌هایشان بروند. تیم ملی برای آنها نیست که بخواهند هر کاری دلشان خواست انجام دهند آنها نیامدند که تفریح کنند دیگر آن داستان‌ها تمام شد. تیم ملی شوخی بردار نیست تیم ملی مقرراتی دارد که هر کس رعایت نکند با او برخورد می‌شود.

افتخاری در مورد اینکه آیا نظری باید از فراشی عذرخواهی کند، تصریح کرد: شابد برعکس این باشد باید ببینیم که مقصر اصلی چه کسی بوده است بعد از آن در این باره تصمیم خواهیم گرفت همه جا چنین داستان‌هایی به وجود می‌آید. موضوع حادی نبوده که بزرگ شود. پس از این اتفاق هم تمرینات دنبال شد و آب از آب تکان نخورد.

وی در مورد اینکه نظری اعلام کرده این موضوع به اختلافات ساده برمی‌گردد، گفت: ما از مسائل ساده هم نمی‌گذریم به این سادگی‌ها هم از کنار آن عبور نمی‌کنیم اگر موضوع ساده‌ای هم وجود داشته باشد با آنها اتمام حجت خواهیم کرد. باید رفاقت و دوستی در تیم ملی وجود داشته باشد. خسوس شرطی گذاشته که نظری از فراشی رضایت بگیرد ممکن است او این کار را کرده باشد. به هرحال اخراج به عهده سرمربی است و باید پس از گزارش او و جلسه روز شنبه در این باره صحبت کنیم.

افتخاری در مورد اینکه با توجه به اینکه در فوتبال و فوتسال مسائل زیادی دربارهٔ تبانی مطرح شده و آیا رد کردن تبانی در لیگ برتر فوتسال فشار از سوی مسئولان بالا نبوده، چرا که وی در ابتدا از محرز شدن تبانی صحبت کرد؛ یادآور شد: به هیچ عنوان چنین موضوعی نبوده است. هیچ کس با من صحبت نکرد. روزهای اول با توجه به گزارش‌هایی که از رقبا رسیده بود بر این دلالت می‌کرد که موضوعی وجود دارد، اما پس از تماشای فیلم به موضوع خاصی نرسیدیم.

سرپرست کمیته فوتسال در مورد اینکه مسئولان ارژن اعلام کرده‌اند در مورد تبانی پیگیر خواهند شد، تصریح کرد: ما وقتی فیلم بازی را ملاحظه کردیم دیدیم هیچ موردی وجود ندارد اگر چنین چیزی وجود داشت حتما خودمان با آن مبارزه می‌کردیم البته حق تیم فوتسال ارژن است که پیگیر این موضوع باشد اما ما در مسابقه چیزی ندیدیم اگر آنها مدرکی دارند برای ما ارسال کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.