خصوصیات شخصیتی “داوود” را خودم به نقش دادم/ حضور در کنار “بهنام تشکر” یک نعمت بود

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

داوود انسان خلافکار و ساده با خصوصیات رفتاری یک کودک است که این ویژگی ها را من در بازی آورده ام.

هومن برق نورد، بازیگر سریال “دزد و پلیس” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران ؛ از ملاکهای خود برای انتخاب نقش هایش؛ گفت: ملاک من برای انتخاب نقش هایم  در درجه اول متن خوب است و بعد از مطالعه متن، اگر کاراکتر پیشنهادی برایم قابل لمس باشد آن را بازی خواهم کرد ولی اگر تصویری از آن نقش در ذهنم ایجاد نشود آن را بازی نمی کنم.
وی در ادامه افزود: فیلم نامه برایم اهمیت زیادی در انتخاب نقش هایم دارد ولی ژانر و کارگردان اثر اهمیت چندانی ندارد.
وی در خصوص نقش خود در سریال “دزد و پلیس”، عنوان کرد: من در این سریال نقش خلافکاری را ایفا می کنم که از درون انسان ساده با خصوصیات رفتاری یک کودک است که این ویژگی ها را  من در بازی آورده ام و متن هم لایه هایی از آن داشت که توانستم آن را بازی کنم.
برق نورد در خصوص بازی در مقابل “بهنام تشکر”، اظهار داشت: بهنام تشکر بازیگر خوبی است و همیشه با او احساس راحتی می کنم و در دوستی و صحبتهایمان متوجه راحتی او با خود نیز شده ام .
وی در  این باره افزود: هر دوی ما از بچه های تئاتر هستیم و با شناخت خوب از لحظه ها، در بازی با هم فرصت می دهیم، حضور او در این کار نعمتی بود تا بتوانیم بهتر کار کنیم.
وی ویژگی های کار با “سعید آقاخانی” را این گونه، عنوان کرد: کار با آقاخانی بسیار عالی است و خیلی راحت و روان کار می کند و دست بازیگر را باز می گذارد تا هر چه در ذهن و توان دارد در سکانس رو کند و بعد آن را روتوش می کند.
وی در پایان در خصوص تجربه خود در سریال “دزد و پلیس”، خاطر نشان کرد: من به واقع از کار با سعید آقاخانی لذت بردم./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.