خطر از بیخ گوش ۴۰ دانش آموز در تهران گذشت / عکس

۳۱فروردین۱۳،

در مسیر جنوب به شمال خیابان ولنجک، این اتوبوس به سبب نقص فنی، به سمت عقب حرکت کرده و پس از برخورد به سه خودروی سواری و سه تیر چراغ‌برق با یک ساختمان برخورد کرد و متوقف شد. یک اتوبوس حامل ۴۰ دانش‌آموز در منطقه ولنجک دچار اتفاق شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد اتفاق تصادف رانندگی در ساعت ۹:۴۳ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان نزدیک‌ترین ایستگاه از سوی ستاد فرماندهی به محل اتفاق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این اتوبوس در حال حمل حدود ۴۰ دانش‌آموز به مقصد تله‌کابین توچال بود، اظهار کرد: در مسیر جنوب به شمال خیابان ولنجک، این اتوبوس به سبب نقص فنی، به سمت عقب حرکت کرده و پس از برخورد به سه خودروی سواری و سه تیر چراغ‌برق با یک ساختمان برخورد کرد و متوقف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در جریان این اتفاق خوشبختانه به هیچ یک از دانش‌آموزان آسیب جدی‌ وارد نشد، اظهارکرد: بر اساس شواهد، این اتوبوس متعلق به بخش خصوصی بود.

ملکی همچنین با اشاره به عملیات آتش‌نشانان در این محل گفت: آتش‌نشانان با تجهیزات مربوطه، این اتوبوس را از داخل جوی آب خارج کرده و به حالت اولیه برگرداندند و اقدام به ایمن‌سازی محل و سه خودروی اتفاق‌دیده دیگر کردند.

به گفته وی، آتش‌نشانان در حوالی ساعت ۱۱ به عملیات خود خاتمه دادند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.