خط هوایی بین تبریز – ارزروم دایر می شود

به گزارش ایرنا، مرکز مشاوره مطبوعاتی شرکت هوایی ‘آناتولی جت’ به عنوان زیر مجموعه شرکت هواپیمایی ترکیه روز سه شنبه در پی تماس خبرنگار ایرنا در آنکارا ضمن اعلام این خبر افزود: این پروازها در طول ماههای تابستان به طور متقابل بین ارزروم بزرگترین شهر منطقه شرق ترکیه با تبریز به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای ایران که در تولیدات صنعتی سهم بزرگی دارد، دایر خواهد بود.

مدیریت شرکت هواپیمایی ترکیه براین باور است که برقراری این خط هوایی برای کارآفرینان دو کشور و به ویژه برای دانشجویان ایرانی که در ترکیه تحصیل می کنند، گزینه و تسهیلات خوبی خواهد بود.

حرکت هواپیمای آناتولی جت از ارزروم در روزهای دوشنبه ساعت دو بامداد به وقت محلی و ۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران و ورود به فرودگاه تبریز ساعت ۴:۴۰ به وقت ترکیه و شش و ۱۰ دقیقه بامداد به وقت ایران خواهد بود.

ساعت پرواز از تبریز به ارزروم نیز در روزهای دوشنبه ساعت هفت و ۳۵ دقیقه به وقت تهران و شش و پنج دقیقه به وقت ترکیه خواهد بود.

ساعت پروازهای روز جمعه در ماه ژوئیه بعدا اعلام خواهد شد.

بنابر اعلام این مرکز در طول ماه ژوئیه هفته ای دو پرواز بین تبریز و ارزروم در روزهای دوشنبه و جمعه دایر خواهد شد و با برقراری ارتباط سریع مسافرین با آنکارا و فرودگاه صبیحا گوکچن استانبول

( بخش آسیایی استانبول) توسط آناتولی جت، نقش پلی ارتباطی بین ایران با اکثر نقاط ترکیه را فراهم خواهد کرد.

با افتتاح این خط پروازهای متقابل بین ایران و ترکیه هفته ای به ۳۰ پرواز افزایش خواهد یافت.

هفته گذشته نیز شرکت ماهان ایر ایران خط بین تهران و آنکارا را دایر کرد.

روز پنجشنبه گذشته با ورود اولین هواپیمای این شرکت به فرودگاه بین المللی آنکارا ( اسن بوغا ) با حضور ‘بهمن حسین پور’ سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا و شماری از مسوولان نهادهای داخلی و ترکیه ای افتتاح شد.

خاورم/۲۰۱۱**۲۳۰**‌۱۵۰۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۰۴۰۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.