خط و نشان اوباما برای داعش

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد مطلب : ۱۷۳۳۰۴

خط و نشان اوباما برای داعش

رویترز خبر داد؛

خط و نشان اوباما برای داعش

خبرگزاری ممتاز: باراک اوباما در دیدار روز گذشته خود با نیروهای ارتش این کشور، زبان به تهدید داعش گشود.

سه شنبه ۲۵ آذر – ۱۸:۴۰

به گزارش گروه ترجمه ایمنا، خبرگزاری رویترز در خبری، ضمن تشریح سخنان رییس جمهور آمریکا در جمع نظامیان این کشور نوشت: باراک اوباما، رییس جمهور ایالات متحده آمریکا در بازدید روز دوشنبه خود از یکی از پایگاه‌های نظامی ارتش این کشور، ضمن هشدار به نظامیان داعش اظهار داشت: ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا اجازه نخواهد داد که خواب به چشمان اعضای این گروه تروریستی آید و در نهایت آن را از میان خواهد برد.
اوباما در این بازدید گفت: ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا در سوریه و عراق توانسته است موفقیت‌های چشمگیری را کسب کند.
وی در ادامه اظهارات خود و خطاب به سربازان ارتش آمریکا خاطر نشان کرد: تصور نکنید که هدف ما تنها تضیف گروه تروریستی داعش است، بلکه ما در پی نابودی کامل این گروه هستیم.
مرد نخست کاخ سفید ضمن ستایش عملکرد سربازان خود در جنگ علیه داعش گفت: نیروهای آمریکا تا زمانی که این گروه را نابود نکنند دست از تلاش نخواهند کشید. داعش باید بداند که آمریکا در مقابله با این جریان نیز همچون گروه‌های تروریستی دیگر عمل خواهد کرد.
اوباما در ادامه سخنان خود و با اشاره به خروج کامل نظامیان آمریکایی ازخاک افغانستان در آینده‌ای نزدیک گفت: البته برخی از نیروهای ارتش آمریکا برای آموزش نظامی نیروهای افغانی و مقابله با گروه‌های تروریستی همچون طالبان، همچنان در افغانستان حضور خواهند داشت. جنگ پایان یافته اما افغانستان هنوز منطقه‌ای خطرناک است.
۱۴/

Share/Save/Bookmark

– .
Want something else to read? How about ‘Grievous Censorship’ By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed’s Blog

خبرگزاری ایمنا – آخرین عناوین سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. هادی اس:

    این آقا مخواد فقط خودش به طور ظاهری در دنیا درستکار نشان بده ولی از باطنش فقط خدا آگاه زیرا درقلمرو حکومت این آقا تمام اعمال خلاف صراحت قران کریم میباشد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.